Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 14:14Adidas Supernoca Sequens M.
Men de ultimata löparpjucksen måste ju vara försvarets "Snabba blå" (t+)
Adidas Supernoca Sequens M.
Men de ultimata löparpjucksen måste ju vara försvarets "Snabba blå" (t+)
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 10:51Jag har kört med Brooks i flera år, supernöjd!
Jag har kört med Brooks i flera år, supernöjd!
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 11:51Nike air structure triax 11+
Asics DS-trainer XI
Saucony Tangent 3 (skönaste skon jag någonsin haft)
Saucony Fastwitch 4 (lättaste skon jag någonsin haft)
Nike air structure triax 11+
Asics DS-trainer XI
Saucony Tangent 3 (skönaste skon jag någonsin haft)
Saucony Fastwitch 4 (lättaste skon jag någonsin haft)
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 06:31Jag kör bara med Nike, har provat Adidas, Reebok, Asics, Brooks, Puma, Saucony men Nike har jag haft bäst erfarenhet av.
Nuvarande skopark: Nike Zoom Marathoner och Nike Zoom Streak
Jag kör bara med Nike, har provat Adidas, Reebok, Asics, Brooks, Puma, Saucony men Nike har jag haft bäst erfarenhet av.
Nuvarande skopark: Nike Zoom Marathoner och Nike Zoom Streak
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 14:39Puma Complete Eutopia 2 (L)
Kort, långt, snabbt, långsamt.
Grus Asfalt.
Oj vilken sko.
Puma Complete Eutopia 2 (L)
Kort, långt, snabbt, långsamt.
Grus Asfalt.
Oj vilken sko.
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 18:24Mina senaste skor gjorde jag själv (Huaraches).
BILD:lh3.ggpht.com/_mfMJu3hROO4/TDnwC4pSFII/AAAAAAAACnw/cC4qm4XiupY/s640/001.JPG
BILD:lh4.ggpht.com/_mfMJu3hROO4/TDnwDLWi9mI/AAAAAAAACn0/5jZ73Qap4i0/s640/003.JPG
Mina senaste skor gjorde jag själv (Huaraches).
BILD:lh3.ggpht.com/_mfMJu3hROO4/TDnwC4pSFII/AAAAAAAACnw/cC4qm4XiupY/s640/001.JPG
BILD:lh4.ggpht.com/_mfMJu3hROO4/TDnwDLWi9mI/AAAAAAAACn0/5jZ73Qap4i0/s640/003.JPG
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 19:41Caballo Naranja!
Göteborg Marathon i de eller?
Caballo Naranja!
Göteborg Marathon i de eller?
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 19:49asics 2130 med iläggsulor. Enda negativa är att hälkappan slits ut snabbt.
asics 2130 med iläggsulor. Enda negativa är att hälkappan slits ut snabbt.
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 19:53Oj, jag kan ju inte bara kommentera Lars jättefina huaraches utan att avslöja vad jag springer i för tillfället:
Saucony Type A3
VFF KSO
Barfota iblandHar lite andra skor men de är inte värda att nämnas.
Oj, jag kan ju inte bara kommentera Lars jättefina huaraches utan att avslöja vad jag springer i för tillfället:
Saucony Type A3
VFF KSO
Barfota ibland
Har lite andra skor men de är inte värda att nämnas.
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 19:59Inga skor alls om jag kan, Vibram Fivefingers om förhållandena kräver och har en idé om att hitta ett par lätta och framför allt breda spikskor till i vinter och köra med korta dubbar i dem. Någon som har ett tips?
Inga skor alls om jag kan, Vibram Fivefingers om förhållandena kräver och har en idé om att hitta ett par lätta och framför allt breda spikskor till i vinter och köra med korta dubbar i dem. Någon som har ett tips?