Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 20:00Gjorde missen att köpa annat märke än Asics en gång. Ska aldrig mer upprepas 🙂
Gjorde missen att köpa annat märke än Asics en gång. Ska aldrig mer upprepas 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 01:16Kör nästan uteslutande i fivefingers speed nu. Att gå tillbaks till mina gamla vanliga asics med dämpning är som att ta på sig arbets-kängor och springa med. Men det är en vanesak, förut tyckte jag vanliga jogging-skor var sköna och lätta, men nu är det s
Kör nästan uteslutande i fivefingers speed nu. Att gå tillbaks till mina gamla vanliga asics med dämpning är som att ta på sig arbets-kängor och springa med. Men det är en vanesak, förut tyckte jag vanliga jogging-skor var sköna och lätta, men nu är det s
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 06:44Olle
Inov8 212 + microspikes är tungt som satan fast å andra sidan så har du grepp som en bergsget... kan rekommenderas varmt (när det är kallt)annars så är det VFF om det inte är allt för stökigt underlag och inov8 212 om det är mycket sten eller lerig
Olle
Inov8 212 + microspikes är tungt som satan fast å andra sidan så har du grepp som en bergsget... kan rekommenderas varmt (när det är kallt)
annars så är det VFF om det inte är allt för stökigt underlag och inov8 212 om det är mycket sten eller lerig
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 13:33Mina Salomon Speedcross 2 är jättesköna! Smal sula och lätta.
Beställde ett par Lunarglide och prövade dem men de var tyngre med bredare sula och är nu promenadskor. Skitsnygg orange/vit model iaf.
Mina Salomon Speedcross 2 är jättesköna! Smal sula och lätta.
Beställde ett par Lunarglide och prövade dem men de var tyngre med bredare sula och är nu promenadskor. Skitsnygg orange/vit model iaf.
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 16:22Jag sprang med Asics i många år: DS Trainer och Nimbus framförallt.
Sedan så har jag sprungit med Mizuno i 3-4år varierat med Elexir, Precision, Wawerider och Ronin.Nu iår har jag gått över till huvudsakligen Nike; Lunarglide, Zoom Victory, Lunarfly, Z
Jag sprang med Asics i många år: DS Trainer och Nimbus framförallt.
Sedan så har jag sprungit med Mizuno i 3-4år varierat med Elexir, Precision, Wawerider och Ronin.
Nu iår har jag gått över till huvudsakligen Nike; Lunarglide, Zoom Victory, Lunarfly, Z
Quote from Catharina Brattlin on 13 July 2010, 23:11Jag har varit Nike trogen sen tråden skapades, förutom ett litet snedsteg med Asics GT 2140 några månader. De är rysligt snygga att grilla med. 😉
Idag springer jag med Nike Air Zoom Structure Triax 13+ och är supernöjd. Inga problem med att lägga om löp
Jag har varit Nike trogen sen tråden skapades, förutom ett litet snedsteg med Asics GT 2140 några månader. De är rysligt snygga att grilla med. 😉
Idag springer jag med Nike Air Zoom Structure Triax 13+ och är supernöjd. Inga problem med att lägga om löp
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 09:02Har faktiskt ett par Five Fingers med, men det har varit dåligt med springande i dem. Däremot går jag mycket med dem, kanske är dags att att pröva springa med dem med då?
Har faktiskt ett par Five Fingers med, men det har varit dåligt med springande i dem. Däremot går jag mycket med dem, kanske är dags att att pröva springa med dem med då?
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 09:14Jag kör på märket Brooks, en modell som heter Racer ST4. Otroligt sköna skor. Den är lätta, snörningen sitter åt som den ska och för mina fötter har de visat sig vara bäst hittills.
Asics, Nike och Sauscony är de som regerar på marknaden. Men är det någ
Jag kör på märket Brooks, en modell som heter Racer ST4. Otroligt sköna skor. Den är lätta, snörningen sitter åt som den ska och för mina fötter har de visat sig vara bäst hittills.
Asics, Nike och Sauscony är de som regerar på marknaden. Men är det någ
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 11:11Oscar, tack för tipset. Körde du den kombinationen i Luleå? Har funderat på det där eller Icebug Spirit men skulle som sagt vilja ha något ännu lättare. Sen är ju båda alternativen rätt smala tyvärr. Idealet skulle vara typ dubbade KSO.
Oscar, tack för tipset. Körde du den kombinationen i Luleå? Har funderat på det där eller Icebug Spirit men skulle som sagt vilja ha något ännu lättare. Sen är ju båda alternativen rätt smala tyvärr. Idealet skulle vara typ dubbade KSO.
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 17:33+1 på huarachesen 😉
BILD:http://img806.imageshack.us/img806/222/huaraches.jpg
För övrigt;
Barfota
Fivefingers KSOIbland; Foppatofflor
+1 på huarachesen 😉
BILD:http://img806.imageshack.us/img806/222/huaraches.jpg
För övrigt;
Barfota
Fivefingers KSO
Ibland; Foppatofflor