Quote from Jan Lundquist on 27 August 2007, 11:08Jag springer i princip inte men jag har ett par Nike löparskor 🙂
Jag springer i princip inte men jag har ett par Nike löparskor 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 11:11Mina fötter vill inte ha annat än Soucony. De är nästan så dom säger när jag har testat olika, men går tillbaka till Soucony..." Nu är vi hemma igen!!"
Mina fötter vill inte ha annat än Soucony. De är nästan så dom säger när jag har testat olika, men går tillbaka till Soucony..." Nu är vi hemma igen!!"
Quote from Fredric Lagerström on 27 August 2007, 11:28Jag gillar Reebok, men det kanske jag är ensam om. Jag tycker dom är lätta, fina och
snygga. Det där med att dom spricker i sidan är överdrivet.
Jag gillar Reebok, men det kanske jag är ensam om. Jag tycker dom är lätta, fina och
snygga. Det där med att dom spricker i sidan är överdrivet.
Quote from Lars Mörrby on 27 August 2007, 11:54Asic DS Trainer
Asic DS Trainer
Quote from Urban Nilsson on 27 August 2007, 11:55Asics. En gång i tiden hade jag ett par blå "Lejon" med stötdämpning av spånskiva. De var fina.
Asics. En gång i tiden hade jag ett par blå "Lejon" med stötdämpning av spånskiva. De var fina.
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 11:57Ett tips är att vara lite lyhörd vid besöket på löplabbet eller liknande butik så att du inte bara går därifrån med ett par nya sköna skor i näven utan också med en större kunskap om dina fötter.
Varför har de plockat ut just denna sko till dig?
Neutral
Ett tips är att vara lite lyhörd vid besöket på löplabbet eller liknande butik så att du inte bara går därifrån med ett par nya sköna skor i näven utan också med en större kunskap om dina fötter.
Varför har de plockat ut just denna sko till dig?
Neutral
Quote from Jonas Täng on 27 August 2007, 12:29Asics DS trainer.
Asics DS trainer.
Quote from Emma Sjöberg on 27 August 2007, 13:07Jag gillar Stinas Svar!!!
Åh jag upprepar det...Jag springer nästan aldrig.. men jag har ett par... Nike 😀
Å jaa.. joo cykelskorna är också Nike.. Samma som S Ljungskog! (V)
Jag gillar Stinas Svar!!!
Åh jag upprepar det...
Jag springer nästan aldrig.. men jag har ett par... Nike 😀
Å jaa.. joo cykelskorna är också Nike.. Samma som S Ljungskog! (V)
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 13:31Asics, nån modell med tusen nånting-nånting...
Har väl sprungit en 150 mil i dem och tänkte ha dem t.o.m årets Lidingölopp! (om det håller, tyget på framfoten börjar försvinna! Annars är jag mycket nöjd med dem, använt dem på grus, terräng, asfalt och s
Asics, nån modell med tusen nånting-nånting...
Har väl sprungit en 150 mil i dem och tänkte ha dem t.o.m årets Lidingölopp! (om det håller, tyget på framfoten börjar försvinna! Annars är jag mycket nöjd med dem, använt dem på grus, terräng, asfalt och s
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 13:39Saucony Triumph 3. Helt ok. (t+)
Saucony Triumph 3. Helt ok. (t+)