Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 21:05units att gå och springa på asfalt i. neutrala med skön dämpning
springer i skogen i ett par mycket tunna skor med ca 5mm sula.
vill att mina fötter ska jobba själva på det underlag de är gjorda för.
funkar för mig
units att gå och springa på asfalt i. neutrala med skön dämpning
springer i skogen i ett par mycket tunna skor med ca 5mm sula.
vill att mina fötter ska jobba själva på det underlag de är gjorda för.
funkar för mig
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 21:05Jag har ett par Asics GT 2120. Har använt motsvarande modell senaste sju åren (detta är fjärde paret). Väldigt nöjd.
Maken har likadana, t.o.m. samma färg (fast större, förstås). Det känns lite töntigt, men inte lika töntigt som att ha identiska tränings
Jag har ett par Asics GT 2120. Har använt motsvarande modell senaste sju åren (detta är fjärde paret). Väldigt nöjd.
Maken har likadana, t.o.m. samma färg (fast större, förstås). Det känns lite töntigt, men inte lika töntigt som att ha identiska tränings
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 22:09Har ett par Asics som jag sprungit många mil i och ett par Nike som inhandlades i somras.
Har ett par Asics som jag sprungit många mil i och ett par Nike som inhandlades i somras.
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 22:38Har ett par asics som jag fått utprovade efter tusen frågor och uttittning av fötterna under gång och ståendes på nån konstig dataavläsningsmaskin... hemskt nöjd med dom. Ska aldrig mer köpa skor utan att få hjälp med utprovning för nu vet jag hur bra det
Har ett par asics som jag fått utprovade efter tusen frågor och uttittning av fötterna under gång och ståendes på nån konstig dataavläsningsmaskin... hemskt nöjd med dom. Ska aldrig mer köpa skor utan att få hjälp med utprovning för nu vet jag hur bra det
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 23:26Har ett par Nike air structure Triax +10(puh vilket långt namn) Har haft den ett par månader & är mycket nöjd. Funkar bra på asfalt och grusstigar.
Har tidigare testat Adidas, Asics och Avia. Dessa har varit för breda. Känns som jag hittat rätt med Nike
Har ett par Nike air structure Triax +10(puh vilket långt namn) Har haft den ett par månader & är mycket nöjd. Funkar bra på asfalt och grusstigar.
Har tidigare testat Adidas, Asics och Avia. Dessa har varit för breda. Känns som jag hittat rätt med Nike
Quote from Funbeat user on 29 August 2007, 20:14Asics. Borde nog byta dock, får skoskav under foten.
Asics. Borde nog byta dock, får skoskav under foten.
Quote from Funbeat user on 29 August 2007, 20:15Asics. Borde nog byta dock, får skoskav under foten.
Asics. Borde nog byta dock, får skoskav under foten.
Quote from Funbeat user on 29 August 2007, 20:20Köpte nya skor idag, Asics GT-2021... provsprang en runda, kändes bra. Team sportia i karlstad är jag grymt nöjd med, vilken hjälp man får!
Köpte nya skor idag, Asics GT-2021... provsprang en runda, kändes bra. Team sportia i karlstad är jag grymt nöjd med, vilken hjälp man får!
Quote from Camilla Höög on 30 August 2007, 09:04På lördag ska jag till Löplabbet och fixa nya skor. Den här tråden har inspirerat mig till att lägga mina 3 år gamla skor på hyllan.
Jag har redan börjat fantisera om hur det känns när jag springer med de nya. 4.5 minuterstempo i 3 mil blir ingen match! S
På lördag ska jag till Löplabbet och fixa nya skor. Den här tråden har inspirerat mig till att lägga mina 3 år gamla skor på hyllan.
Jag har redan börjat fantisera om hur det känns när jag springer med de nya. 4.5 minuterstempo i 3 mil blir ingen match! S
Quote from Bjarne Lewin on 30 August 2007, 10:02Jag springer med ett par asics, ett år gamla nu.
Jag springer med ett par asics, ett år gamla nu.