Quote from Funbeat user on 1 September 2007, 23:46oki, det blev ett par new balance, tror det är modell 1061..
jag e nöjd, trots att jag bara hunnit pröva en promeand/joggning..
svävade på moln, tänk att man ska orka så mycket mer med bra skor?
oki, det blev ett par new balance, tror det är modell 1061..
jag e nöjd, trots att jag bara hunnit pröva en promeand/joggning..
svävade på moln, tänk att man ska orka så mycket mer med bra skor?
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 16:09Jag har Asics, ett par nya och ett par gamla som jag fortfarnade använder ibland. De passar min fot bäst och är sköna 🙂
Jag har Asics, ett par nya och ett par gamla som jag fortfarnade använder ibland. De passar min fot bäst och är sköna 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 17:15Just nu, ett par Asics. Men märket är inget jag lägger större vikt på.
Just nu, ett par Asics. Men märket är inget jag lägger större vikt på.
Quote from Anders Wallerstedt on 6 September 2007, 14:22Kör nu med Saucony. Jag ska ha neutrala samt breda fram, för att det ska vara sköna. Kört Reebook innan.
Kör nu med Saucony. Jag ska ha neutrala samt breda fram, för att det ska vara sköna. Kört Reebook innan.
Quote from Funbeat user on 6 September 2007, 15:33Jag kör PUMA fungerar för mig. Var på löplabbet och testade 🙂
Jag kör PUMA fungerar för mig. Var på löplabbet och testade 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 22:20Har köpt nya skor, Asics 1120, känns precis som de gamla men osilten dämpning...(Döhh)
Skönt att hitta sin modell, bara gå in i affären och be om ett par 1120:or i storlek 44.5 och veta att de kommer att funka perfekt! Off-the-shelf, inget glapp, skoskav
Har köpt nya skor, Asics 1120, känns precis som de gamla men osilten dämpning...(Döhh)
Skönt att hitta sin modell, bara gå in i affären och be om ett par 1120:or i storlek 44.5 och veta att de kommer att funka perfekt! Off-the-shelf, inget glapp, skoskav
Quote from ellen olsson on 11 September 2007, 20:18Javisst, jag har ju kompletterat med ett par nya trailskor - Inov-8 Roclite 315. 🙂
Javisst, jag har ju kompletterat med ett par nya trailskor - Inov-8 Roclite 315. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 09:08Blev rekommenderad ett par Saucony grid triumph i våras och jag är supernöjd! Har tidigare brottats med rejäla problem med knän och benhinnor, men med dessa funkar till och med asfaltslöpning. (t+)
Blev rekommenderad ett par Saucony grid triumph i våras och jag är supernöjd! Har tidigare brottats med rejäla problem med knän och benhinnor, men med dessa funkar till och med asfaltslöpning. (t+)
Quote from Mikael Lundholm on 12 September 2007, 10:16Asics Gel Orient II är mina senaste älsklingsskor. Perfekta till all löpning som inte är på asfalt eller ren skog. Jag springer inte många meter på asfalt och i skogen har jag Icebug MR2 Extreme. Fast dem gillar jag inte längre eftersom de går sönder för
Asics Gel Orient II är mina senaste älsklingsskor. Perfekta till all löpning som inte är på asfalt eller ren skog. Jag springer inte många meter på asfalt och i skogen har jag Icebug MR2 Extreme. Fast dem gillar jag inte längre eftersom de går sönder för
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 11:45Hoppsan Nils,
det är såna jag har..
Ice bug extreme.......
fast bara en månad gamla
Hoppsan Nils,
det är såna jag har..
Ice bug extreme.......
fast bara en månad gamla