Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVilket skomärke kör ni på?
You need to log in to create posts and topics.

Asics Kayano på vägar och stigar, Icebug MR2 BUGrip Extreme när jag viker av från stigarna. Älskar båda två.

Edit: Nils, kontakta Icebug och reklamera skorna om du inte redan har gjort det. Av vad jag har hört så är har de väldigt bra kundservice.

Jag har haft olika skor, först ett par adidas sen ett par nike, men senaste gången blev det ett par Asics gel-foundation (tror jag den heter) och det är nog den bästa skon jag äger. Pronerar starkt med fötterna och den ger verkligen gärnet och fungerar s

Li: det gjorde jag också när jag hade tappat ett gäng dubbar efter kort tid, men fick svaret att det får man räkna med. De har fler dubbar än vad som behövs. Jag fick iallafall en handfull dubb som jag bad om för att försöka sätta tillbaks dem och limma m

Jamen Nils,
då har ju dina överlevt sig själv!!
Jag trodde att man skulle vara glad om man hade skorna
ungefär 1 år 🙂

Med tanke på priset borde de hålla mer än ett år. Mina vanliga löparskor för ca 1000:- brukade hålla ett år, så Icebugen för 1600 borde hålla 1 år och 7 månader, dvs 1 månad till. 😉 Det ser ut att stämma faktiskt.

vilken tur att jag köpte mina på rea
ifall de går sönder tidigare

😀

Det var ju inte bra. Betyder bara att de kommer att hålla kortare tid. Om du gav 1200:- så håller de bara 1 år och 2,4 månader. 😉

Mina Icebug har hållit i över två år och inte har jag tappat många dubb heller...

I.o.f.s. så har jag ett antal andra trailskor och OL-pjuck att varva med vilket klart minskar slitaget på allt utom plånboken... 😉

Min man har oxå köpt ett par Icebug till mig, på rea! 500 kr istället för 1500 kr. (på internet, så klart)
Men dom blev så j-a tunga efter första dagen på 5-dagars i sommar att jag fick ta ett par spikskor av min man för att överleva den veckan! :@

Får v

Kör lite blandat

Nike Zoom Elite II
Puma Complete Prevail
Nike Air Structure Triax
Nike Air Streak Vengeance IV
åsså ett par Icebug när inget annat funkar 🙂

F.ö. kan man ha för många skor...