Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVilket skomärke kör ni på?
You need to log in to create posts and topics.

SAUCONY "ROLES"
I synnerhet TYPE A (helt fantastisk)

Jag har ett par Saucony grid stabil. Lite för tunga eg men dämpar bra för min lite problematiska hamstring. Adidas Rotterdam har jag också ett par av. De är sköna att ta på sig ibland när man vill känna sig lite lättare. Har alldeles för få löpardojor kom

Många par Asics har det blivit och visst kan man tycka att man skulle prova några andra par, men dom är ju så sköna och har aldrig problem med dom.
Ingen skoskav eller så.... Prova dom om ni behöver säkra kort !!! (är nog väldigt individuellt) 😉

På vår Funbeat-träff häromledes så härskade Asics.
Var det 7 par Ass-kicks som stod och stampade vid startfållan kanske? Många var det i alla fall.

måste dock tilläga att mina asics fick sparken i veckan. har gett mig benhinneinflamation för att de är så mycket dämpning i dem.
nu springer jag i mina gamla gula med ostskivetunna sulor.
teorin: kroppen behöver belastning, stämmer onekligen på mig

Du springer för lätt Jessica! 😉

För mig som behöver extra vidd i skorna fungerar oftast inte vanlig läst och de flesta skorna känns ynkligt smala, däremot har New Balance flera olika läster. Deras D-vidd passar mina fötter perfekt när jag sprungit ett tag (mina fötter sväller ganska myc

Reebok vore perkekt för dej lady tror jag. Gott om plats för foten. Sitter bra runt vristen men lämnar fin plats för "framfotspartiet" Testa gärna ett par Reebok!

Jag behöver vidd längs hela skon, inte bara framme vid tårna och främre trampdynan, löplabbet avskrev det ganska snabbt. Någon av Asics modeller, har jag för mig det var, fick mig att pronera och jag har egentligen ett normalt löpsteg så det gick inte hel

Jag hade ett par Rebook aerobicsskor. Förstod inte varför jag fick brännskador under fotsulorna. Det visade sig att skorna var alldeles för breda för min fot, jag gled omkring i skorna när jag snurrade och hoppade. Så visst är Rebook bredlästade - för min