Quote from j sollerman on 15 October 2007, 09:03jag har asics trail gore eller va dom heter. Riktigt nöjd med dom. Håller fötterna torra (oftast) när man springer i skogen.
jag har asics trail gore eller va dom heter. Riktigt nöjd med dom. Håller fötterna torra (oftast) när man springer i skogen.
Quote from Lars Mörrby on 15 October 2007, 10:13Jag har haft mina Asics DS Trainer ett halvår, och inte haft några problem alls. Har tidigare sprungit max 10km. Skorna har fungerat kanonbra. Inga problem med varken rygg eller knän.
Nu sprang jag 14km i lördags, men en blå stortånagel som följd. Jag k
Jag har haft mina Asics DS Trainer ett halvår, och inte haft några problem alls. Har tidigare sprungit max 10km. Skorna har fungerat kanonbra. Inga problem med varken rygg eller knän.
Nu sprang jag 14km i lördags, men en blå stortånagel som följd. Jag k
Quote from Funbeat user on 15 October 2007, 10:19Jag har,det står på kartongen: WMNS AIR STRUCTURE TRIAX+ 10 och det är mitt andra par, tycker dom är kanon eftersom jag har rätt bred fot.
Har dåliga vibbar av asic eftersom skenan som sitter i hälen gick rätt in i min här så det blödde. Gick tillbaks men
Jag har,det står på kartongen: WMNS AIR STRUCTURE TRIAX+ 10 och det är mitt andra par, tycker dom är kanon eftersom jag har rätt bred fot.
Har dåliga vibbar av asic eftersom skenan som sitter i hälen gick rätt in i min här så det blödde. Gick tillbaks men
Quote from Funbeat user on 15 October 2007, 10:26Börje, är du nöjd med de skorna du har tycker jag du ska köpa samma fast en halv storlek större, så tar du de större på långrundorna!
Börje, är du nöjd med de skorna du har tycker jag du ska köpa samma fast en halv storlek större, så tar du de större på långrundorna!
Quote from Funbeat user on 15 October 2007, 19:20Jag har just nu sotsvarta stortånaglar och "pektånaglarna" har jag tappat. Jag tycker inte det gör så ont - när naglarna sitter löst så tejpar jag dom för att fixera dom tills dom lossnar helt. Inte så snyggt med svarta naglar dock, men det kan man kamouf
Jag har just nu sotsvarta stortånaglar och "pektånaglarna" har jag tappat. Jag tycker inte det gör så ont - när naglarna sitter löst så tejpar jag dom för att fixera dom tills dom lossnar helt. Inte så snyggt med svarta naglar dock, men det kan man kamouf
Quote from Funbeat user on 15 October 2007, 19:24Mer ok med svarta naglar än lakritsbåtar mellan tårna!
Mer ok med svarta naglar än lakritsbåtar mellan tårna!
Quote from Jan Lundquist on 15 October 2007, 20:33Fia-Lotta, jag kan skicka över mitt svarta sommartånagellack med glitter i till dig 😉
Fia-Lotta, jag kan skicka över mitt svarta sommartånagellack med glitter i till dig 😉
Quote from Funbeat user on 15 October 2007, 20:50Jaaaa Stina - vilken bra idé med svart nagellack! 😀
Har försökt med blodrött just nu, men stortånaglarna blev vinröda och resten klarröda. Hmmmmm..... Tur att det är strumptider nu! 😀
Jaaaa Stina - vilken bra idé med svart nagellack! 😀
Har försökt med blodrött just nu, men stortånaglarna blev vinröda och resten klarröda. Hmmmmm..... Tur att det är strumptider nu! 😀
Quote from Lars Mörrby on 15 October 2007, 21:52Skall kolla om frugan eller dottern har något passande nagellack.
Hmm.. Undrar vad gubbarna på gymmet kommer att säga. Lär väl inte vara någon som törs vara samtidigt som mig i duschrummet längre... 😉
Skall kolla om frugan eller dottern har något passande nagellack.
Hmm.. Undrar vad gubbarna på gymmet kommer att säga. Lär väl inte vara någon som törs vara samtidigt som mig i duschrummet längre... 😉
Quote from Funbeat user on 15 October 2007, 22:25Är det väldigt vanligt att tappa tånaglar bland löpare?
Jag tycker det låter så otäckt och har aldrig själv råkat ut för det.......har jag bara haft tur?
Är det väldigt vanligt att tappa tånaglar bland löpare?
Jag tycker det låter så otäckt och har aldrig själv råkat ut för det.......har jag bara haft tur?