Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVilket skomärke kör ni på?
You need to log in to create posts and topics.

Om man löper mycket eller någerlunda mycket så anser jag att man bör byta skor åtminstone varje år om inte oftare. Man vill inte åka på en skada bara för att man var snål och inte bytte skor speciellt ofta. Det är en skön känsla att springa i ett par nya

Hmmm kanske inte är billigare att ersätta sitt dyra gymkort med springskor? 😉

Då är väl jag utbölingen eftersom jag flyger fram på mina superlättviktiga Mizunos(t+)

Springer precis som Sylvia i Nike Air Max Moto, jag älskar dom..

Köpte mitt andra par Asics nu i maj. Asics Gel-empire II och jag är jättenöjd!

Nyss köpt nya Asics Nimbus, och tyvärr saknar jag mina Saucony mer och mer.
Åker nog på att köpa nya igen för asics passade inte mina fötter speciellt bra. 🙁

Med överpronering och år av problem att hitta skor som funkar har jag avverkat 2 par Saucony Omni 5 som sitter klockrent. Tyvärr verkar dom ha en tendens att släppa nedanför snörhålen, läder möter tyg. Men jag är trots det supernöjd med dem.

Jag gillar också Saucony, Grid tror jag dom heter. Fick dom utprovade på Löplabbet och är inne på mitt andra par. Jag tycker bäst om när snörningen är väldigt lös, och mina Saucony sitter som gjutna utan att jag behöver dra åt snörena speciellt. Så till v

Mina är ett par Asics Gel Foundation VI, men ska väl byta här så småningom. Jag har också ett par Saucony Hurricane 7 som jag går i - hade dem på jordenruntresa så de duger inte att springa i längre.
Är halvnöjd med mina Asics, får vi får väl se vad som f

Ett par Saucony, som jag har haft i 1,5 år....de är (t+) Snart dags att byta ut dem, men de känns fortfarande perfekta så kör nog lite till med dessa "gamla"....