Quote from Funbeat user on 30 August 2007, 10:36Om man löper mycket eller någerlunda mycket så anser jag att man bör byta skor åtminstone varje år om inte oftare. Man vill inte åka på en skada bara för att man var snål och inte bytte skor speciellt ofta. Det är en skön känsla att springa i ett par nya
Om man löper mycket eller någerlunda mycket så anser jag att man bör byta skor åtminstone varje år om inte oftare. Man vill inte åka på en skada bara för att man var snål och inte bytte skor speciellt ofta. Det är en skön känsla att springa i ett par nya
Quote from Funbeat user on 30 August 2007, 11:02Hmmm kanske inte är billigare att ersätta sitt dyra gymkort med springskor? 😉
Hmmm kanske inte är billigare att ersätta sitt dyra gymkort med springskor? 😉
Quote from Funbeat user on 30 August 2007, 11:13Då är väl jag utbölingen eftersom jag flyger fram på mina superlättviktiga Mizunos(t+)
Då är väl jag utbölingen eftersom jag flyger fram på mina superlättviktiga Mizunos(t+)
Quote from Funbeat user on 30 August 2007, 12:06Springer precis som Sylvia i Nike Air Max Moto, jag älskar dom..
Springer precis som Sylvia i Nike Air Max Moto, jag älskar dom..
Quote from Fredrik Johansson on 30 August 2007, 17:05Köpte mitt andra par Asics nu i maj. Asics Gel-empire II och jag är jättenöjd!
Köpte mitt andra par Asics nu i maj. Asics Gel-empire II och jag är jättenöjd!
Quote from Funbeat user on 30 August 2007, 17:16Nyss köpt nya Asics Nimbus, och tyvärr saknar jag mina Saucony mer och mer.
Åker nog på att köpa nya igen för asics passade inte mina fötter speciellt bra. 🙁
Nyss köpt nya Asics Nimbus, och tyvärr saknar jag mina Saucony mer och mer.
Åker nog på att köpa nya igen för asics passade inte mina fötter speciellt bra. 🙁
Quote from Funbeat user on 30 August 2007, 18:35Med överpronering och år av problem att hitta skor som funkar har jag avverkat 2 par Saucony Omni 5 som sitter klockrent. Tyvärr verkar dom ha en tendens att släppa nedanför snörhålen, läder möter tyg. Men jag är trots det supernöjd med dem.
Med överpronering och år av problem att hitta skor som funkar har jag avverkat 2 par Saucony Omni 5 som sitter klockrent. Tyvärr verkar dom ha en tendens att släppa nedanför snörhålen, läder möter tyg. Men jag är trots det supernöjd med dem.
Quote from Funbeat user on 30 August 2007, 19:34Jag gillar också Saucony, Grid tror jag dom heter. Fick dom utprovade på Löplabbet och är inne på mitt andra par. Jag tycker bäst om när snörningen är väldigt lös, och mina Saucony sitter som gjutna utan att jag behöver dra åt snörena speciellt. Så till v
Jag gillar också Saucony, Grid tror jag dom heter. Fick dom utprovade på Löplabbet och är inne på mitt andra par. Jag tycker bäst om när snörningen är väldigt lös, och mina Saucony sitter som gjutna utan att jag behöver dra åt snörena speciellt. Så till v
Quote from Funbeat user on 30 August 2007, 19:50Mina är ett par Asics Gel Foundation VI, men ska väl byta här så småningom. Jag har också ett par Saucony Hurricane 7 som jag går i - hade dem på jordenruntresa så de duger inte att springa i längre.
Är halvnöjd med mina Asics, får vi får väl se vad som f
Mina är ett par Asics Gel Foundation VI, men ska väl byta här så småningom. Jag har också ett par Saucony Hurricane 7 som jag går i - hade dem på jordenruntresa så de duger inte att springa i längre.
Är halvnöjd med mina Asics, får vi får väl se vad som f
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 20:30Ett par Saucony, som jag har haft i 1,5 år....de är (t+) Snart dags att byta ut dem, men de känns fortfarande perfekta så kör nog lite till med dessa "gamla"....
Ett par Saucony, som jag har haft i 1,5 år....de är (t+) Snart dags att byta ut dem, men de känns fortfarande perfekta så kör nog lite till med dessa "gamla"....