Quote from Donald Isaksson on 25 April 2011, 22:05Startgrupp Välgörenhet, startar mellan grupp 9-10.
Anmälde mig inte i höstas pga att jag inte planerat att springa först.
Ändrade mig i januari o då var Välgörenhetsgruppen för 1000:- det enda alternativet. Fy sjuttsingen säger jag bara, det va långt ba
Startgrupp Välgörenhet, startar mellan grupp 9-10.
Anmälde mig inte i höstas pga att jag inte planerat att springa först.
Ändrade mig i januari o då var Välgörenhetsgruppen för 1000:- det enda alternativet. Fy sjuttsingen säger jag bara, det va långt ba
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 09:35Startgrupp: Välgörenhet (Stadsmissionen)
Nummer: 37846Siktar på att hålla mig under 2.42 och/eller att slå min mor.
Drömen innan förkyling och kryckhoppande var 2.20, fast det skulle jag inte klara med de få mil jag har i benen. Tar den nästa år!
Startgrupp: Välgörenhet (Stadsmissionen)
Nummer: 37846
Siktar på att hålla mig under 2.42 och/eller att slå min mor.
Drömen innan förkyling och kryckhoppande var 2.20, fast det skulle jag inte klara med de få mil jag har i benen. Tar den nästa år!
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 12:40Startgrupp: 1B
Startnummer: 1049Bättre tränad än inför tidigare varv men har målet inställt på maran veckan efter. Hoppas trots allt på att springa under 1:30 utan det kostar för mycket. Svåraste kommer bli att dämpa tävlingsdjävulen när starten går.
Startgrupp: 1B
Startnummer: 1049
Bättre tränad än inför tidigare varv men har målet inställt på maran veckan efter. Hoppas trots allt på att springa under 1:30 utan det kostar för mycket. Svåraste kommer bli att dämpa tävlingsdjävulen när starten går.
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 21:33Startgrupp 1B med mål 1:35:30 som är samma som förra året.
Träningen har halkat ordentligt med 2 mån influensa senvinter/vår.
Startgrupp 1B med mål 1:35:30 som är samma som förra året.
Träningen har halkat ordentligt med 2 mån influensa senvinter/vår.
Quote from Håkan Öhling on 26 April 2011, 21:42Med lite tur fick jag en chans till i 1A, så första målet är att behålla det.
Mål #2 är PB på varvet 1.26. Träningen har sett lovande ut hittills i år:-)
Med lite tur fick jag en chans till i 1A, så första målet är att behålla det.
Mål #2 är PB på varvet 1.26. Träningen har sett lovande ut hittills i år:-)
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 21:59Startgrupp 18 Nr 63397
Sprang Sthlm 1/2-mara på 2 tim i höstas och har tränat för att kunna göra samma tid i Gbg.
2 tim=Godkänt, bra jobbat.
1:55=Suveränt!!!
Startgrupp 18 Nr 63397
Sprang Sthlm 1/2-mara på 2 tim i höstas och har tränat för att kunna göra samma tid i Gbg.
2 tim=Godkänt, bra jobbat.
1:55=Suveränt!!!
Quote from Linn Bäärnhielm on 26 April 2011, 23:35Efter en taskig vår med ett överansträngt knä är jag nu igång igen.
Var för sent ute för att anmäla mig till GBG:s varvet och fick se att mitt elbolag sponsrade loppet och hade en drajv att man kunde spring för dom så jag anmälde mig hos dom.
Har inte hör
Efter en taskig vår med ett överansträngt knä är jag nu igång igen.
Var för sent ute för att anmäla mig till GBG:s varvet och fick se att mitt elbolag sponsrade loppet och hade en drajv att man kunde spring för dom så jag anmälde mig hos dom.
Har inte hör