Quote from Guest on 4 September 2008, 22:55Du har chansen att springa tillsammans med andra i ett lugnt tempo den 21 september (söndag).
Ingen anmälan. Bara kom kl 10.00 till Stadions port mot Lidingövägen.* Vi joggar från Stockholm Stadion till monumentet i Rotebro och sedan samma väg tillbaka
Du har chansen att springa tillsammans med andra i ett lugnt tempo den 21 september (söndag).
Ingen anmälan. Bara kom kl 10.00 till Stadions port mot Lidingövägen.
* Vi joggar från Stockholm Stadion till monumentet i Rotebro och sedan samma väg tillbaka
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 23:05Åh, vad trevligt det lät! Så synd att jag inte bor i Sthlm. Och så synd att jag knappast kan springa ett helt maraton. Än. (H)
Åh, vad trevligt det lät! Så synd att jag inte bor i Sthlm. Och så synd att jag knappast kan springa ett helt maraton. Än. (H)
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 23:15Men var försvann japanen?
Låter rätt kul iaf.
Men var försvann japanen?
Låter rätt kul iaf.
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 23:27Lägg in den under Tävlingar vetja?
Lägg in den under Tävlingar vetja?
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 09:35Givet Peter, vad kul!
Inte säkert att jag kommer att springa hela, men klockan 10 den 21:a står jag vid Stadion med glada ben!
Givet Peter, vad kul!
Inte säkert att jag kommer att springa hela, men klockan 10 den 21:a står jag vid Stadion med glada ben!
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 09:42Jag uppskattar ditt arbete med att ha letat fram (en möjlig) banan från 1912. Har haft samma tanke själv.
Pga Hälsenan avstår jag årest upplaga men siktar in mig på 100 års jubileet. Visst måste det väl bli något alldelse extra?!?!
Jag uppskattar ditt arbete med att ha letat fram (en möjlig) banan från 1912. Har haft samma tanke själv.
Pga Hälsenan avstår jag årest upplaga men siktar in mig på 100 års jubileet. Visst måste det väl bli något alldelse extra?!?!
Quote from Elias Engqvist on 5 September 2008, 10:29En banan från 1912 bör vara ganska läskig vid det här laget!
En banan från 1912 bör vara ganska läskig vid det här laget!
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 11:54Nästan som Lenin.
Nästan som Lenin.
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 13:24kul grej!!!
lite långt bort bara..
kul grej!!!
lite långt bort bara..
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 20:19Info om japanen Shizo Kanakuri finns på
http://www.jogg.se/?sida=forum&subid=4176
🙂
Info om japanen Shizo Kanakuri finns på
http://www.jogg.se/?sida=forum&subid=4176
🙂