Quote from Viktor Wrede on 6 September 2008, 08:10Har aldrig sprungit längre än dryga 25k m men är sugen på att prova lite längre. Funderar på att prova tillsammans med er...skulle det vara möjligt tror ni eller bara dumt?? Tänkt att jag på eget bevåg skulle fixa till en mararunda men det blir liksom ald
Har aldrig sprungit längre än dryga 25k m men är sugen på att prova lite längre. Funderar på att prova tillsammans med er...skulle det vara möjligt tror ni eller bara dumt?? Tänkt att jag på eget bevåg skulle fixa till en mararunda men det blir liksom ald
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 08:24Häng med. Det händer på varje runda att några överträffar sina tidigare längdrekord.
Lugnt tempo och mycket att äta och dricka är ett bra recept för att springa långt.
Häng med. Det händer på varje runda att några överträffar sina tidigare längdrekord.
Lugnt tempo och mycket att äta och dricka är ett bra recept för att springa långt.
Quote from Viktor Wrede on 6 September 2008, 08:27Näe, nu börjar jag bli riktigt sugen :-)!! Håller jag mej frisk och kry fram tills des så tror jag faktiskt jag hänger på - vore härligt att få komma till skott med en riktig utmaning så här i elfte timmen på säsongen!
Näe, nu börjar jag bli riktigt sugen :-)!! Håller jag mej frisk och kry fram tills des så tror jag faktiskt jag hänger på - vore härligt att få komma till skott med en riktig utmaning så här i elfte timmen på säsongen!
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 09:50Om det här blir bara hälfen så kul som Hornstull-Järna i somras så blir det ändå orgasmiskt 🙂
Jag hade då aldrig sprungit längre än 12 km innan, siktade på 18-21 km, slutade vid 35 km när jag inte vågade riskera knät längre.
Hur kul som helst, massa tr
Om det här blir bara hälfen så kul som Hornstull-Järna i somras så blir det ändå orgasmiskt 🙂
Jag hade då aldrig sprungit längre än 12 km innan, siktade på 18-21 km, slutade vid 35 km när jag inte vågade riskera knät längre.
Hur kul som helst, massa tr
Quote from Viktor Wrede on 6 September 2008, 10:21OK!!!! Då drar jag på mej Funbeat-tröjan och kommer då!!
OK!!!! Då drar jag på mej Funbeat-tröjan och kommer då!!
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 20:45Festliga var att dagen innan jag läste den här tråden kom just frågan om hur maratonbanan gick 1912 upp - och vart japanen tog vägen, hade för mig att han fikade i Helenelund, och maken trodde på Bromma ...
Festliga var att dagen innan jag läste den här tråden kom just frågan om hur maratonbanan gick 1912 upp - och vart japanen tog vägen, hade för mig att han fikade i Helenelund, och maken trodde på Bromma ...
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 12:32Låter verkligen som en jätteskoj ide, har dock lovat att befinna mig hemma i Örebro den dagen.. Hoppas att det kommer fler tillfällen. Lät som ett lagom och trevligt tempo..
Ni som springer få ha det så trevligt!
Låter verkligen som en jätteskoj ide, har dock lovat att befinna mig hemma i Örebro den dagen.. Hoppas att det kommer fler tillfällen. Lät som ett lagom och trevligt tempo..
Ni som springer få ha det så trevligt!
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 22:02Har nu lagt ut en google-karta över banan.
Har nu lagt ut en google-karta över banan.
Quote from Viktor Wrede on 10 September 2008, 06:46Har lite funderingar kring logistiken då jag kommer från Norrköping och kör upp/åker buss. Finns möjlighet till dusch tex efter och var kan man eventuellt lämna in någon väska t ex??
Har lite funderingar kring logistiken då jag kommer från Norrköping och kör upp/åker buss. Finns möjlighet till dusch tex efter och var kan man eventuellt lämna in någon väska t ex??
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 06:57Biltvätt med guldprogram finns. Då ingår underredsspolning.
Biltvätt med guldprogram finns. Då ingår underredsspolning.