Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Då kanske hon kan gräva en grop man kan lägga väskor i 😉

GIH badet har ju skåp, dusch och bastu. Bara att betala inträde. Jag ska kolla om det är öppet.

ajaj De öppnar kl 11...
http://www.stockholm.se/Fristaende-webbplatser/Fackforvaltningssajter/Idrottsforvaltningen/GIH-badet/Oppettider/

Inskrivet i kalendern!

Kolla Tennisstadion (inte kungliga)

Uppskattar alla försök att hitta omkädning/dusch :-)!! Som sista utväg får det bli centralen men det vore ju kanon om det gick att ordna närmare! Hoppas nu bara vädret blir någorlunda OK. Kommer försöka att klara av hela etappen men det känns tryggt att m

Har beställt tur- och retur resa med Swebuss nu. Kommer till S-holm 09.25 och ska väl hinna ut till stadion innan 10.00. Ge er inte iväg utan mej bara för då blir det inte många kilometrar den dagen :-)!!

Då börjar vi först när det anländer en hund med glasögon. 😉
Pia, jag har epostat dig.

Great :D!! Eller ska jag säga voff?!? Stackars Enzo (vår cairnterrier) får utstå mkt eftersom det är den enda bild jag kunnat fixa till på datorn (därmed vet alla hur tekniskt kunnig jag är :-)!!)

Har bestämt mig.
Ska med.
Med busskortet, skratt.
Nån som har koll på vädret?

(H)

Efter 5 dagars hostande, snörvlande och sängliggande så för jag nog erkänna mig besegrad av sjukdom och inse att jag får stryka detta ur kalendern igen... Men nästa gång hänger jag definitivt på! Hoppas att solen skiner iallafall lite på er!