Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ja där fick du nått att fundera på va?? Alla har sina speciella små (hemliga) knep att klara både det ena och det andra ;)!!

Aha, fredagsmys och lördagsgodis!

David, shit vad bra uttryckt (varför tror du blodsockersvägningar idag ger positiv effekt i morgon). Den skall jag spara i min lilla gyllene ask med träningssanningar! (t+)

Pia, jag har svårt att tänka mig att någon någonsin gått in i väggen under ett Le

Fredrika: Det beror på HUR blodsockersväningarna ser ut.

Jag tolkade det som godis- och läskblodsockersvägningar 🙂

Fredrika: det är precis varför jag väljer att försöka mej på lite längre distans i de här sammanhangen och inte vid t ex ett maratonlopp där fokus mkt lättare blir på tider, etc. Sen ska ni nog inte göra er några större bekymmer om mitt svullande idag - d

Det är väl inte en Roadrunnerkyckling som du tänker äta!

Pia, jag är inte bekymrad, det kommer att gå fint 🙂 (Själv är jag vegan så blodpuddingen - som för övrigt också innehåller massa socker - är inte direkt någon tröst heller ;))

Jag tyckte bara Davids uttalande var så himla bra och träffsäkert sammanfatt

Och jag hade jättegärna följt med, i alla fall en del av sträckan. Men jag är förpassad till världsmetropolen Gustafs i helgen..... 🙁

Har precis avverkat Stockholmsmilen och mitt gamla knä verkar inte tagit allt för mycket stryk av det. Så jag dyker upp i morgon, med fulladdad GPS och fickorna proppade av godis.
Trist att hurtbullen och gullfoten dyker upp då, hade sett fram mot att se