Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 14:25Det vore ju kolt med lika fint väder som idag! Då kanske man skall satsa på kortbyxor? Jag har i alla fall köpt godis att ha i fickorna och sportdryck... Jag har lite svullet knä men det är bättre än innan SM så jag tror att jag klarar några timmar med de
Det vore ju kolt med lika fint väder som idag! Då kanske man skall satsa på kortbyxor? Jag har i alla fall köpt godis att ha i fickorna och sportdryck... Jag har lite svullet knä men det är bättre än innan SM så jag tror att jag klarar några timmar med de
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 14:53Sonik, du brukar ju springa 20 km ibland på hygglig tid, den här rundan kommer bli rena kakbiten för dej.
Sonik, du brukar ju springa 20 km ibland på hygglig tid, den här rundan kommer bli rena kakbiten för dej.
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 15:47Problemet är bara att jag inte springer nått nu för tiden. Jag skejtar bara! Det kommer gå bra jag känner det....
Problemet är bara att jag inte springer nått nu för tiden. Jag skejtar bara! Det kommer gå bra jag känner det....
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 22:10Nääääää. Jag kan inte låta bli! Klockan 10 imorgonbitti står jag utanför Stadion!
Nääääää. Jag kan inte låta bli! Klockan 10 imorgonbitti står jag utanför Stadion!
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 22:34Rätt anda där Emma! (t+)
Väl mött där.
Rätt anda där Emma! (t+)
Väl mött där.
Quote from Funbeat user on 21 September 2008, 08:44Fredrika: 🙁 Tur i oturen att det inte var SUM denna helg.
Du hinner bli frisk till SUM, och dessutom träna innan.Vad kul att vi blir några stycken idag. Vädret är toppen med minst +10 grader.
Ulla är fri från hostan och kommer med.Hoppas ingen har n
Fredrika: 🙁 Tur i oturen att det inte var SUM denna helg.
Du hinner bli frisk till SUM, och dessutom träna innan.
Vad kul att vi blir några stycken idag. Vädret är toppen med minst +10 grader.
Ulla är fri från hostan och kommer med.
Hoppas ingen har n
Quote from Funbeat user on 21 September 2008, 17:08Ni är grymma allihopa!!! Tack för en trevligt dag. OK Q8 kommer bli mitt nya stamställe tror jag. Idag fanns ju mackarna precis när man behövde dem, brukar inte vara så.
Nu ska jag hoppa (hmm...linka) in i duschen och sen skall jag avkräva en massage från
Ni är grymma allihopa!!! Tack för en trevligt dag. OK Q8 kommer bli mitt nya stamställe tror jag. Idag fanns ju mackarna precis när man behövde dem, brukar inte vara så.
Nu ska jag hoppa (hmm...linka) in i duschen och sen skall jag avkräva en massage från
Quote from Viktor Wrede on 21 September 2008, 18:03TACK ALLIHOP för fantastiskt sällskap och draghjälp. Hade inte fixatdet här utan er och alla OKmackar!! Har precis duschat klart och väntar på tåget hem. Sitter här på internetfik med kaffe och macka och mår PRIMA! Bästa av allt var att magen fixade a
TACK ALLIHOP för fantastiskt sällskap och draghjälp. Hade inte fixatdet här utan er och alla OKmackar!! Har precis duschat klart och väntar på tåget hem. Sitter här på internetfik med kaffe och macka och mår PRIMA! Bästa av allt var att magen fixade a
Quote from Funbeat user on 21 September 2008, 19:09En härlig dag med härliga löpare och bra väder, vad mer kan man önska av en söndag. 🙂
Är nu nöjd med att sitta still en stund. 🙂
En härlig dag med härliga löpare och bra väder, vad mer kan man önska av en söndag. 🙂
Är nu nöjd med att sitta still en stund. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 September 2008, 19:11Ja det var superkul idag, sorry Fredrika et al. 😉
Superväder för löpning, stor uppslutning med tolv startande, alla väl laddade med dryck och snacks och sånt.
Vi höll ett bekvämt prattempo hela vägen, det vet jag bestämt för jag hörde Pia snacka från sta
Ja det var superkul idag, sorry Fredrika et al. 😉
Superväder för löpning, stor uppslutning med tolv startande, alla väl laddade med dryck och snacks och sånt.
Vi höll ett bekvämt prattempo hela vägen, det vet jag bestämt för jag hörde Pia snacka från sta