Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det har jag.
Problem med trappor.
Men bara nerför, skratt.
Uppför går bra.
Är lite öm i lårens framsida, har lite svårt att gå
de första stegen när jag suttit still ett tag,
men annars inga men.
Kan gå normalt, till o med prata samtidigt, ler.
(Även om

Ja vilken dag vi hade! Och faktiskt Pia (PRINCESS!!) så blir mitt knä oxå bara bättre och bättre redan under den här dan...men mådde faktiskt lite pyton vid lunch idag. Måste nog stoppa i sig lite mer energi än vanligt idag oxå I suppose!!

Jag har skickat alla mina bilder till Peter, få se om han lägger upp en del av dom sen. En är tex. på mina smutsiga och trasiga fötter, knappast nåt för känsliga tittare.
Klarade mej nästan helt utan skavanker. Den ENDA tå jag inte tejpade om på vänster f

Trot eller ej men jag har inga krämpor alls från gårdagen. Det där badet gjorde nog susen. Körde 4 km lättjogg nu i kväll som återhämtning och därefter ett styrketräningspass i gymmet.
Jag har lagt ut mina bilder från 1912-maran här på funbeat.se och ska

Ha, ha såg en kul sak - när jag var inne på min reggade träning så pinnen från i söndags ut ungefär som "pinnen" ute vid Rotebro (läs monumentet of course!) dvs den blev VÄLDIGT hög jämfört med andra...:-)!!

Pia, du ser den som en vändpunkt i ditt liv? 😉

Ooooookej.
Vi var alltså två Pior, två Peter och två Micke?
Fnissar glatt.
Lite mer namnspridning?

Rapport:
Lårens framsida lite mindre ont idag,
helt okej faktiskt.
Speciellt när jag slutar andas.
Inga andra skavanker.
Inga blåa tånaglar, tre lite ömma

Pia sluta INTE andas!!!

Annars måste jag också säga att jag mår prima tom vänsterknät har redan gett sig. Great - jag vill OXÅ springa mer mer mer. Fast såna pinnar som jag fick i söndags kanske det dröjer ett tag till innan det blir...

okej, ska börja andas genast;)
det är okej diag faktiskt.
det funkar nog att stavgå på lidingö på fredag
som planerat...

hur går det med LL15?
har hon gett upp eller ska nån annan springa i ditt ställe?

Jag tror att jag fått napp på 15K till helgen...själv ägnar jag mej bara åt lite lättare aktiviteter just nu och gottar mej åt i söndags :D!!