Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 18:22Va, det är ju inte förrän på lördag! 🙂
Va, det är ju inte förrän på lördag! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 18:29Söndag, tom.
Om du dyker upp där på lördag lär du bli besviken, det blir bara 10km på Stockholmsmilen i så fall. 😉
Söndag, tom.
Om du dyker upp där på lördag lär du bli besviken, det blir bara 10km på Stockholmsmilen i så fall. 😉
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 19:12Jo, jag vet att det är några dagar kvar... Men med tanke på hur jag mår nu (blir andfådd bara av att läsa på Funbeat och tänka på träning överhuvudtaget) och med vetskapen om att jag om jag börjar jogga inte har vett nog att stanna när jag behöver så har
Jo, jag vet att det är några dagar kvar... Men med tanke på hur jag mår nu (blir andfådd bara av att läsa på Funbeat och tänka på träning överhuvudtaget) och med vetskapen om att jag om jag börjar jogga inte har vett nog att stanna när jag behöver så har
Quote from Albert Norlén on 17 September 2008, 19:24Vilken toppenide. Eftersom jag har haft en riktigt elak skada och håller på att friskna till så törs jag inte vara med. Blir det en sån här toppenrunda nästa år också så lovar jag att åka till S-holm och vara med.
Vilken toppenide. Eftersom jag har haft en riktigt elak skada och håller på att friskna till så törs jag inte vara med. Blir det en sån här toppenrunda nästa år också så lovar jag att åka till S-holm och vara med.
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 07:37Träningspasset närmar sig.
Jag kör i 7.30 min/km + raster.
Om du vill leda en snabbare eller långsammare grupp hela vägen, kontakta då mig så lägger jag ut den infon på hemsidan.
http://www.teamfakta.se/?TitelID=63Min förhoppning är att alla får en trev
Träningspasset närmar sig.
Jag kör i 7.30 min/km + raster.
Om du vill leda en snabbare eller långsammare grupp hela vägen, kontakta då mig så lägger jag ut den infon på hemsidan.
http://www.teamfakta.se/?TitelID=63
Min förhoppning är att alla får en trev
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 08:11Hepp!
Efter hur lång sträcka är första rasten?
Hepp!
Efter hur lång sträcka är första rasten?
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 08:27Om du stannar, då stannar jag.
Små mikroraster för att dricka och ta något tilltugg sker hela tiden.Den större rasten där man kan handla godis/dricka och gå på toa sker först vid 6 km. Och vi börjar inte springa förrän alla hunnit med det de behöver gör
Om du stannar, då stannar jag.
Små mikroraster för att dricka och ta något tilltugg sker hela tiden.
Den större rasten där man kan handla godis/dricka och gå på toa sker först vid 6 km. Och vi börjar inte springa förrän alla hunnit med det de behöver gör
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 09:15Fniss, innan 6 km hade jag inte tänkt stanna, ler.
Fniss, innan 6 km hade jag inte tänkt stanna, ler.
Quote from Viktor Wrede on 20 September 2008, 11:07Tråkigt Fredrika!! Vore lite spännade att veta hur många vi blir...jag ser verkligen fram emot det, även om risken finns att jag inte orkar hela vägen in i mål. Hoppas dock på ett nytt prydligt längdpers iallafall :-)!! Dricker sportdryck och cola och käk
Tråkigt Fredrika!! Vore lite spännade att veta hur många vi blir...jag ser verkligen fram emot det, även om risken finns att jag inte orkar hela vägen in i mål. Hoppas dock på ett nytt prydligt längdpers iallafall :-)!! Dricker sportdryck och cola och käk
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 11:08Bättre att du käkar vingummi när du springer.
Edit: Varför tror du att blodsockersväningar idag ger positiv effekt imorgon?
Bättre att du käkar vingummi när du springer.
Edit: Varför tror du att blodsockersväningar idag ger positiv effekt imorgon?