Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 13:32Jag ska försöka... jag behöver långpass. Men jag springer nog inte hela vägen.
Jag ska försöka... jag behöver långpass. Men jag springer nog inte hela vägen.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 13:45Jag tassar nog med så långt jag orkar i alla fall, hur långt nu det kan tänkas bli.
Jag tassar nog med så långt jag orkar i alla fall, hur långt nu det kan tänkas bli.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 14:10Pia, det finns antagligen ingen möjlighet just vid Stadion, men du kan säkert få hjälp av någon av oss som bor i stan. Jag bor en bit bort därifrån men längs tunnelbanan, i värsta fall kan du lämna grejer hos mig och duscha sedan om vi inte hittar någon a
Pia, det finns antagligen ingen möjlighet just vid Stadion, men du kan säkert få hjälp av någon av oss som bor i stan. Jag bor en bit bort därifrån men längs tunnelbanan, i värsta fall kan du lämna grejer hos mig och duscha sedan om vi inte hittar någon a
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 14:21Men i jösse namn, Stadion måste väl ha omklädningsrum och sånt? Kör inte TSM därifrån just söndagsförmiddagar?
Men i jösse namn, Stadion måste väl ha omklädningsrum och sånt? Kör inte TSM därifrån just söndagsförmiddagar?
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 14:43Centralbadet, Sturebadet. Kolla om ÖIP är öppet = kommunalt o gratis?
Centralbadet, Sturebadet. Kolla om ÖIP är öppet = kommunalt o gratis?
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 15:36ååå, vad kul! Har jag hunnit klart med min köksrenovering är jag på ... om inte står jag antagligen med spik-i-foten och river i köksskåp 😀
ååå, vad kul! Har jag hunnit klart med min köksrenovering är jag på ... om inte står jag antagligen med spik-i-foten och river i köksskåp 😀
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:15Men hallå, det är ju inte så att omklädningsrummen på Stadion står öppna och gratis till allmänhetens förfogande... Och TSM har inte kört igång sina söndagspass ännu.
Fast kanske Peter kan muta sin syster, hon jobbar ju för löparkansliet 😉
Men hallå, det är ju inte så att omklädningsrummen på Stadion står öppna och gratis till allmänhetens förfogande... Och TSM har inte kört igång sina söndagspass ännu.
Fast kanske Peter kan muta sin syster, hon jobbar ju för löparkansliet 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 17:48Var det inte Peters söta syster som skulle bli grävmaskinist? (t+)
Var det inte Peters söta syster som skulle bli grävmaskinist? (t+)
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 19:47Åh så kul!
Jag kaaaanske hakar på.
Och tar äldsta sonen med.
Vi tar busskorten med oss;)
Åh så kul!
Jag kaaaanske hakar på.
Och tar äldsta sonen med.
Vi tar busskorten med oss;)
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 21:18Japp, Therese har påbörjat utbildningen till grävmaskinist. Hon har redan tidigare fått låna en grävskopa och röjt runt lite under ordnade former. 🙂
Japp, Therese har påbörjat utbildningen till grävmaskinist. Hon har redan tidigare fått låna en grävskopa och röjt runt lite under ordnade former. 🙂