Quote from ellen olsson on 18 October 2009, 15:28> Scrolla ner till Corimahjulen, jag tror det är få som matchar Ribble´s priser!
Corima gör det så det finns nog några månglare i Tydelyskland som är billigare.
> Scrolla ner till Corimahjulen, jag tror det är få som matchar Ribble´s priser!
Corima gör det så det finns nog några månglare i Tydelyskland som är billigare.
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 15:28Öööh nu var det ju inte Corimahjulen jag köpte om du hade haft lite koll David utan nåt jag rekommenderade för Gustav.
?
Öööh nu var det ju inte Corimahjulen jag köpte om du hade haft lite koll David utan nåt jag rekommenderade för Gustav.
?
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 15:30Svårt att hänga med när du byter namn i gamla inlägg men vilka hjul var det som var felprisade?
Svårt att hänga med när du byter namn i gamla inlägg men vilka hjul var det som var felprisade?
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 15:37http://www.funbeat.se/equipment/show.aspx?EquipmentID=7664
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 15:41Hur mkt ska du har för dom, Manne? 😀
Hur mkt ska du har för dom, Manne? 😀
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 15:43? Under vilket märke har Håkan haft de hjulen till salu för 12´?
? Under vilket märke har Håkan haft de hjulen till salu för 12´?
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:00Nänä inte till salu, men du får buda själv här: http://cgi.ebay.co.uk/FULL-CARBON-ROAD-BIKE-RIMS-WHEELS-WHEELSET-SHIMANO-9-10_W0QQitemZ400078446199QQcmdZViewItemQQptZCycling_Parts_Accessories?hash=item5d26889e77
Nya auktioner på hjulen 2 ggr vecka.
Davi
Nänä inte till salu, men du får buda själv här: http://cgi.ebay.co.uk/FULL-CARBON-ROAD-BIKE-RIMS-WHEELS-WHEELSET-SHIMANO-9-10_W0QQitemZ400078446199QQcmdZViewItemQQptZCycling_Parts_Accessories?hash=item5d26889e77
Nya auktioner på hjulen 2 ggr vecka.
Davi
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:05Vad menar du/Andreas Lindgren/Arvidsson? Att Håkan har sålt Pythonhjul?
Vad har de då haft för namn på CykelCity?
Vad menar du/Andreas Lindgren/Arvidsson? Att Håkan har sålt Pythonhjul?
Vad har de då haft för namn på CykelCity?
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:08Av egen erfarenhet vet jag att mycket som säljs på ebay momsas och tullas och avgiftas av El Kungliga Postverket när prylarna kommer. Så räkna med minimum 63:- för postens tjänster, plus 25% moms om du handlar för över € 22 eller ca $ 25. Svider fint när
Av egen erfarenhet vet jag att mycket som säljs på ebay momsas och tullas och avgiftas av El Kungliga Postverket när prylarna kommer. Så räkna med minimum 63:- för postens tjänster, plus 25% moms om du handlar för över € 22 eller ca $ 25. Svider fint när
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:17Läs innantill David?
No name = inget namn.
Och ja den Andreas säger att python sålt likadana hjul INTE cykelcity. *ger upp*
Ut och cykla med dig istället...
Läs innantill David?
No name = inget namn.
Och ja den Andreas säger att python sålt likadana hjul INTE cykelcity. *ger upp*
Ut och cykla med dig istället...