Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:58Nu kan vi återgå till frågan om vettiga hjul.
Satsa på ett par högprofil i al istället.
Gamla Shamal 16 och 12 brukar finnas till bra priser.
Jag köpte ett par för en tusenlapp förra året.
Nu kan vi återgå till frågan om vettiga hjul.
Satsa på ett par högprofil i al istället.
Gamla Shamal 16 och 12 brukar finnas till bra priser.
Jag köpte ett par för en tusenlapp förra året.
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:59Hej Gustav.
Tips var det sa bull 😉 ja och jag tar mitt en gång till då (H)
Ett par M5:or skulle jag själv kunna tänka mig att köra på. Om dom är dkända eller ej vet jag inte. Men det vet säkert nån annan här. (Brukar komma en kommentar ganska snabbt om
Hej Gustav.
Tips var det sa bull 😉 ja och jag tar mitt en gång till då (H)
Ett par M5:or skulle jag själv kunna tänka mig att köra på. Om dom är dkända eller ej vet jag inte. Men det vet säkert nån annan här. (Brukar komma en kommentar ganska snabbt om
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 17:06American classics nav är inte så täta.
American classics nav är inte så täta.
Quote from ellen olsson on 18 October 2009, 17:11Lista över ickestandardhjul som är dkända av UCI.
http://www.uci.ch/Modules/BUILTIN/getObject.asp?MenuId=MTkzNg&ObjTypeCode=FILE&type=FILE&id=NDkyNTc&LangId=1
Lista över ickestandardhjul som är dkända av UCI.
http://www.uci.ch/Modules/BUILTIN/getObject.asp?MenuId=MTkzNg&ObjTypeCode=FILE&type=FILE&id=NDkyNTc&LangId=1
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 17:51lyssnar hellre till spam från David än hörsägen serverad som dagens sanning!
lyssnar hellre till spam från David än hörsägen serverad som dagens sanning!
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 17:53Du kan kanske fråga Håkan imorn ifall din agenda inte är full?!
Du kan kanske fråga Håkan imorn ifall din agenda inte är full?!
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 18:01Det ska jag göra så det blir ordning på torpet och i övrigt så undrar jag om en del inte skulle ta och komma ut i friska luften lite för att träffa riktiga människor?
Och det sista var knappast riktat till dig David.
Det ska jag göra så det blir ordning på torpet och i övrigt så undrar jag om en del inte skulle ta och komma ut i friska luften lite för att träffa riktiga människor?
Och det sista var knappast riktat till dig David.
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 18:10Sram kanske?
Sram kanske?
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 18:19Micke(H:)
Prata nu lite vett i pågarna! 😀
Micke(H:)
Prata nu lite vett i pågarna! 😀
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 20:12Jag har ju mina hjul
Jag har ju mina hjul