Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:19Vilka hjul sålde Cykelcity för 12´ och under vilket namn?
Vilka hjul sålde Cykelcity för 12´ och under vilket namn?
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:22Martin: För att slippa ta hela diskussionen igen så titta gärna i den här tråden.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=539886
Martin: För att slippa ta hela diskussionen igen så titta gärna i den här tråden.
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:26Ok för att inte flyta ut allt för mkt från ämnet, har nån några vettiga hjul till salu härinne på detta diskussionsforum?
Ok för att inte flyta ut allt för mkt från ämnet, har nån några vettiga hjul till salu härinne på detta diskussionsforum?
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:28Varför svarar du inte på frågan om vilka hjulen är som du hävdar Håkan har försökt sälja på dig till ett överpris?
Varför svarar du inte på frågan om vilka hjulen är som du hävdar Håkan har försökt sälja på dig till ett överpris?
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:36Men det var ju fan vad enerverande du kan vara David!!!:@
Två personer har sett samma hjul som jag har på cykelcity i Lund och sa att de begärde 12k för dem och där hade hjulen inget namn.
Enligt Andreas har python sålt de hjulen under sitt namn.
Vad ä
Men det var ju fan vad enerverande du kan vara David!!!:@
Två personer har sett samma hjul som jag har på cykelcity i Lund och sa att de begärde 12k för dem och där hade hjulen inget namn.
Enligt Andreas har python sålt de hjulen under sitt namn.
Vad ä
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:43Aha, det är nån annan som hävdar att Håkan har haft de hjulen som ev. kan vara nåt annat.
Då klarnar bilden och du har inte själv sett de dyra och tunga hjulen på Cykelcity.Python har en hel del grejor från fjärran östern, av skiftande kvalitet.
Aha, det är nån annan som hävdar att Håkan har haft de hjulen som ev. kan vara nåt annat.
Då klarnar bilden och du har inte själv sett de dyra och tunga hjulen på Cykelcity.
Python har en hel del grejor från fjärran östern, av skiftande kvalitet.
Quote from ellen olsson on 18 October 2009, 16:44Först nu förstod jag vad du menade men det verkar ju inte direkt ställt utom allt tvivel att det är likadana hjul...
Först nu förstod jag vad du menade men det verkar ju inte direkt ställt utom allt tvivel att det är likadana hjul...
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:47Inte för att vara sån, men jag vill ha lite tips å råd, inte två st grälande människor i diskussionen
Inte för att vara sån, men jag vill ha lite tips å råd, inte två st grälande människor i diskussionen
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:48Är du säker på att det inte var Flashpointhjul som nån annan såg hos Håkan?
De ligger i en annan prisklass som du säkert känner till och ligger under 2 kg strecket.
Är du säker på att det inte var Flashpointhjul som nån annan såg hos Håkan?
De ligger i en annan prisklass som du säkert känner till och ligger under 2 kg strecket.
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:56Jag ska höra med Håkan om han har haft några "No name"hjul med Gigantexfälgar och Joytechnav. Jag betvivlar det mycket starkt och du verkar inte ha sett det.
Jag ska höra med Håkan om han har haft några "No name"hjul med Gigantexfälgar och Joytechnav. Jag betvivlar det mycket starkt och du verkar inte ha sett det.