Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 20:20Jag har mina hjul också och några nygamla lär dyka i veckan.
http://www.youtube.com/watch?v=Wc3Pogl3zqs
Här är en cykel i alla fall.
Jag har mina hjul också och några nygamla lär dyka i veckan.
Här är en cykel i alla fall.
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 20:28Nääeee den har jag aaaaldriiiig hört...
Mickes hjul om nån undrar?
BILD:www.bikesale.com/images/products/detail/srams60final.jpg
Nääeee den har jag aaaaldriiiig hört...
Mickes hjul om nån undrar?
BILD:www.bikesale.com/images/products/detail/srams60final.jpg
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 20:41Lägg på ett par däck. Då rullar det lättare.
Lägg på ett par däck. Då rullar det lättare.
Quote from j sollerman on 18 October 2009, 22:00denna diskussionen är min favorit just nu!
denna diskussionen är min favorit just nu!
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 22:02Vuxna män är omogna tillsammans 😀
Hoppas folk kan se det som peak, för hur diskussionerna har förts här
Vuxna män är omogna tillsammans 😀
Hoppas folk kan se det som peak, för hur diskussionerna har förts här
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 22:11Jag är glad för att jag har barnasinnet kvar.
Jag är glad för att jag har barnasinnet kvar.
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 22:16Det är du i stort sett ensam om David......
Det är du i stort sett ensam om David......
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 22:18Nej då, där har du fel.
Nej då, där har du fel.
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 00:52"Lägg på ett par däck. Då rullar det lättare."
Nej du David. Så är det inte, tror jag. Däremot blir det bekvämare med ett par däck på. Men inte rullar dom lättare. Nej det stämmer illa med fysikens lagar.
För vari består huvudelen av rullmotståndet i e
"Lägg på ett par däck. Då rullar det lättare."
Nej du David. Så är det inte, tror jag. Däremot blir det bekvämare med ett par däck på. Men inte rullar dom lättare. Nej det stämmer illa med fysikens lagar.
För vari består huvudelen av rullmotståndet i e
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 06:25Eftersom alla ojämnheter i vägens beskaffenhet blir det som som bromsar och ska övervinnas så lär det öka motståndet istället för att däcket "sväljer" ojämnheten.
Pröva att köra på fälgen så får du se.
Eftersom alla ojämnheter i vägens beskaffenhet blir det som som bromsar och ska övervinnas så lär det öka motståndet istället för att däcket "sväljer" ojämnheten.
Pröva att köra på fälgen så får du se.