Quote from Berit Bengtson on 19 October 2009, 09:55Jag håller med David.
På vanliga vägar rullar hjul med däck lättare.Det är av samma anledning som det inte alltid ger lägst rullmotstånd att pumpa däcken till max.
Jag håller med David.
På vanliga vägar rullar hjul med däck lättare.
Det är av samma anledning som det inte alltid ger lägst rullmotstånd att pumpa däcken till max.
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 10:01Tack Håkan, fortsätt med det.
Tack Håkan, fortsätt med det.
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 12:48Hej på er.
Jag tror att både Håkan och David missade en lektion i skolan.
"Lägg på ett par däck. Då rullar det lättare."
Nej det gör dom inte pga att du lägger på ett par däck. Läst men ej förstått, eller?
"Kvoten mellan rullmotståndet och normalkraf
Hej på er.
Jag tror att både Håkan och David missade en lektion i skolan.
"Lägg på ett par däck. Då rullar det lättare."
Nej det gör dom inte pga att du lägger på ett par däck. Läst men ej förstått, eller?
"Kvoten mellan rullmotståndet och normalkraf
Quote from Berit Bengtson on 19 October 2009, 13:10P. det verkar som om när du har varit på lektione har du missat verkligheten 😉
Dessutom hör ditt citat inte hemma i den här tråden.
Att det finns rullmotståndsförluster i däck är det väl ingen som nånsin har ifrågasatt?Det viktiga är om rullmotstånde
P. det verkar som om när du har varit på lektione har du missat verkligheten 😉
Dessutom hör ditt citat inte hemma i den här tråden.
Att det finns rullmotståndsförluster i däck är det väl ingen som nånsin har ifrågasatt?
Det viktiga är om rullmotstånde
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 14:06Posttraumatisk stress?
Posttraumatisk stress?
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 14:20Vuxendagis? Vissa vet tydligen inte när de ska sluta?
Vuxendagis? Vissa vet tydligen inte när de ska sluta?
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 14:28Har du vaknat nu?
Har du vaknat nu?
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 16:28Jo alltså det var väl inte det här jag väntade mig då jag frågade om högprofilsfälgar... Jaja har fått lite råd iallafall..
Står fast vid mitt tidigare citat "Vuxna män som är omogna tillsammans" och lägger till:
"Vuxna män som har på tok för lite att g
Jo alltså det var väl inte det här jag väntade mig då jag frågade om högprofilsfälgar... Jaja har fått lite råd iallafall..
Står fast vid mitt tidigare citat "Vuxna män som är omogna tillsammans" och lägger till:
"Vuxna män som har på tok för lite att g
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 16:31Idag kom mina nygamla träningshjul. Lite låg profil för dig kanske.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=6005943
Idag kom mina nygamla träningshjul. Lite låg profil för dig kanske.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=6005943
Quote from j sollerman on 19 October 2009, 16:32Hur mycket pengar ska du betala för hjulen då? Där är alltid bra att börja
Hur mycket pengar ska du betala för hjulen då? Där är alltid bra att börja