Quote from Erik Strandberg on 29 July 2007, 18:00Ja, dessa "läkare" månar knappast om individens långsiktiga hälsa i första hand iallafall... Jag gissar på att de snarast går den personliga plångbokens väg... men det kan ju även vara något religöst motiv bakom också som vi inte känner till 😉
Alla yrk
Ja, dessa "läkare" månar knappast om individens långsiktiga hälsa i första hand iallafall... Jag gissar på att de snarast går den personliga plångbokens väg... men det kan ju även vara något religöst motiv bakom också som vi inte känner till 😉
Alla yrk
Quote from Torbjörn Ohlsson on 29 July 2007, 21:50Måste nu säga att jag är hiskligt trött på dopingsdiskussioner!
Doping finns överallt, troligen även på motionsnivå - kanske är den rent av utbredd där. inom fotbollen är den vanlig, Juventus är ett utmärkt exempel på detta, eller Maradona. Inom brottni
Måste nu säga att jag är hiskligt trött på dopingsdiskussioner!
Doping finns överallt, troligen även på motionsnivå - kanske är den rent av utbredd där. inom fotbollen är den vanlig, Juventus är ett utmärkt exempel på detta, eller Maradona. Inom brottni
Quote from Lena O on 30 July 2007, 09:42Håller med dig KC!
Håller med dig KC!
Quote from Funbeat user on 30 July 2007, 10:13Instämmer med föregående talare.
Instämmer med föregående talare.
Quote from Funbeat user on 30 July 2007, 10:22Nu börjar det bli lite balans i dopinghärvan.
Sepp Blatter föreslår fem minuters timeout för den spelare som trillar på plan och inte klarar att resa sig på egen hand.
Det borde stoppa Moviestarsyndromet.
Nu börjar det bli lite balans i dopinghärvan.
Sepp Blatter föreslår fem minuters timeout för den spelare som trillar på plan och inte klarar att resa sig på egen hand.
Det borde stoppa Moviestarsyndromet.
Quote from Mats Andersson on 30 July 2007, 10:53Haha! Lysande!
Haha! Lysande!
Quote from j sollerman on 30 July 2007, 12:09alla är medvetna om att doping finns, men vi måste diskutera och inte sopa under mattan!
alla är medvetna om att doping finns, men vi måste diskutera och inte sopa under mattan!
Quote from Funbeat user on 30 July 2007, 13:05Linus: Jag tävlar i cykel, skriver en del om cykel och har kontakt med väldigt många inom cykel.
Vad gör du?
Linus: Jag tävlar i cykel, skriver en del om cykel och har kontakt med väldigt många inom cykel.
Vad gör du?
Quote from Funbeat user on 30 July 2007, 13:24Jag tittar inte på TdF eller andra tävlingar. Om alla skulle göra som jag så skulle det inte finnas några pengar att tjäna och mycket mindre anledning till att fuska.
Jag tittar inte på TdF eller andra tävlingar. Om alla skulle göra som jag så skulle det inte finnas några pengar att tjäna och mycket mindre anledning till att fuska.
Quote from Funbeat user on 30 July 2007, 13:37Det verkar konstruktivt att inte se någon idrott.
Ungefär som de politiker som blir idrottministrar och är så intresserade av idrott.
Det verkar konstruktivt att inte se någon idrott.
Ungefär som de politiker som blir idrottministrar och är så intresserade av idrott.