Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVINO = Respekt!
You need to log in to create posts and topics.

Mycket snack o lite verkstad ... gällande dopning?
Vill du kanske helst att vi som prata om doping ska dopa oss så vi vet vad vi prata om?

EDIT:
Eller tror du verkligen att vi verkligen tror det?? Märkligt uttalande Linus.

Ja visst David. Det låter väldigt knäppt att bli idrottsminister om man inte är intresserad av idrott. Och, ja, det är lika konstruktivt som att inte se någon idrott. Jag fattar inte varför folk ska förstöra sin fritid med att glo på andra när de sportar

Jag träffar massor av cyklister och ledare som är grunden till toppidrotten. Det är dem som skall påverkas för att få en förändring.

Jag kör själv tävlingar i H40 med synen att det är motionslopp med resultatlista.

Jag har tävlat för tjugofem år sedan m

Jag följer cykelsporten åretrunt för det inspirerar mig i min egen cykling har precis kommit hem från cykelsemster i södra sverige bara för att jag ville testa och cykla uppför Hallandsåsen.(efter att ha tittat på touren i alperna) Men jag följer allt frå

Håller inte med dig riktigt Linus!

Jag ser idrott som konst - d.v.s. vackra och fula uttryck. En vacker frispark av Ronaldinho är vacker och jag vill se den, sista milen på Alp ´d´hues när Rasmussen och Iban Mayo rycker om vartannat är vackert - när Roon

Linus: Det räcker inte med timmar för att engagera mig i allt jag har en åsikt om.
En sådan stor verkstad finns inte 😀

och dessutom tycker jag att det är otroligt fåfängt av dig David att tror du vet hur allt ligger till bara för att du en gång i tiden tävlade mot någon som heter Vacchi??

Jag spelade i samma lag som John Barnes .... men om han eller hans kamrater dopade

Fåfängt? Jag tävlar fortfarande mot folk som är dopade o åker dit. Det är ju ett skämt när 40+:are dopar sig i motionsklasser med resultatlista.

Om Vacchi, Adamsson eller Barnes har dopat sig vet jag inget om. Det får de själva stå för.

Det är ingen he

Det är inte mycket som är hälsosamt med elitidrott.

Okay Creutz, visst kan man tycka så, men att vilja se kändisar fejka till sig en straff tycker jag är sensationsjournalistik på samma sätt som kvällstidningar gör för att sälja och det har jag inget över för. Jag slutade spela i den lokala fotbollsklubben