Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 21:24Fast det sprack. Fanns bara stl 40 och det är för stort.
Men nu vet jag vad jag ska kika efter, det lär väl komma påfyllning till vintern. 🙂
Fast det sprack. Fanns bara stl 40 och det är för stort.
Men nu vet jag vad jag ska kika efter, det lär väl komma påfyllning till vintern. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 21:29Bra tråd!
Snygg färg i mina ögon och lagom storlek (t+)
Bra tråd!
Snygg färg i mina ögon och lagom storlek (t+)
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 21:35Eller hur. Precis en sån vill jag ha. Hoppas Nästa laddning också har fin färg....
Eller hur. Precis en sån vill jag ha. Hoppas Nästa laddning också har fin färg....
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 22:06Lustigt det där med färger. Herrmodellen har andra färger än dammodellen. Det enda som skiljer för övrigt är skärningen.
Nu ser jag att de har flyttrea och endast XS, svart kvar av herr och stl40, röd av dam. Kollade inte innan jag tipsade, sorry.
Lustigt det där med färger. Herrmodellen har andra färger än dammodellen. Det enda som skiljer för övrigt är skärningen.
Nu ser jag att de har flyttrea och endast XS, svart kvar av herr och stl40, röd av dam. Kollade inte innan jag tipsade, sorry.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 06:49Helt OK Leif. Glad att du tipsade för man kan väl tro och hoppas att det kommer någon liknande modell till vintern. För DÄR har jag min typmodell. 🙂
Svart XS kanske hade funkat men jag vill ogärna ha en svart jacka för att synas så mycket som möjligt v
Helt OK Leif. Glad att du tipsade för man kan väl tro och hoppas att det kommer någon liknande modell till vintern. För DÄR har jag min typmodell. 🙂
Svart XS kanske hade funkat men jag vill ogärna ha en svart jacka för att synas så mycket som möjligt v
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 08:07🙂
Själv köpte jag en starkt orange jacka av samma skäl. Dammodellen fanns då endast i röd eller svart som huvudfärg. Vi får se vad de erbjuder framöver.
🙂
Själv köpte jag en starkt orange jacka av samma skäl. Dammodellen fanns då endast i röd eller svart som huvudfärg. Vi får se vad de erbjuder framöver.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 09:05Vilken bra tråd! Jag är också ute efter en vinterjacka för löpning/skidåkning. Den där såg ju super ut!
Vilken bra tråd! Jag är också ute efter en vinterjacka för löpning/skidåkning. Den där såg ju super ut!
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 10:11Vi kan väl hjälpas åt och hålla ögonen öppna efter årets vintervariant av den jackan och hojta till när den dyker upp? 🙂
Vi kan väl hjälpas åt och hålla ögonen öppna efter årets vintervariant av den jackan och hojta till när den dyker upp? 🙂
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 10:29Intressant det här önskemålet om att jackan ska vara fodrad. Det är precis vad jag inte vill ha. Jag föredrar hellre flera lager under och en tunn windbreaker ytterst. Jag skriver också gärna under på Davids tips om vintercykeljacka, även för löpning. Jag
Intressant det här önskemålet om att jackan ska vara fodrad. Det är precis vad jag inte vill ha. Jag föredrar hellre flera lager under och en tunn windbreaker ytterst. Jag skriver också gärna under på Davids tips om vintercykeljacka, även för löpning. Jag
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 10:33Nja, en vinterjacka till cykel är tätare än lämpligt för löpning. Bättre med vår-höst varianterna som har windstopper bara delvis och ventilerar bättre. Gores vindvästar är väldigt bra men har korta ärmar.
Nja, en vinterjacka till cykel är tätare än lämpligt för löpning. Bättre med vår-höst varianterna som har windstopper bara delvis och ventilerar bättre. Gores vindvästar är väldigt bra men har korta ärmar.