Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 11:13Jag tycker Dobsom-jackan ventilerar bra på ryggen och funktionsfleecen är lagom tunn/tjock tycker jag. Jag har använt den både till löpning och längdskidåkning.
Jag föredrar oftast också att köra flera lager men på vintern blir det ju alltid minst ett ex
Jag tycker Dobsom-jackan ventilerar bra på ryggen och funktionsfleecen är lagom tunn/tjock tycker jag. Jag har använt den både till löpning och längdskidåkning.
Jag föredrar oftast också att köra flera lager men på vintern blir det ju alltid minst ett ex
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 11:30Ja, det är kanske en vår/vinter-cykeljacka jag har - en Briko. Det jag gillar mest med den är att den går ned över akterpartiet och att den har rymliga fickor på ryggen.
Ja, det är kanske en vår/vinter-cykeljacka jag har - en Briko. Det jag gillar mest med den är att den går ned över akterpartiet och att den har rymliga fickor på ryggen.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 11:58Jag vill ha ett tunt foder alltså. Då räcker det länge med tunn funkiströja under. Har flera tunnare springjackor men är det som kallast och ska springas som långsammast behöver jag dock en med något foder.
Jag vill ha ett tunt foder alltså. Då räcker det länge med tunn funkiströja under. Har flera tunnare springjackor men är det som kallast och ska springas som långsammast behöver jag dock en med något foder.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 21:48Jag känner igen ditt tänk.
Jag har en Nike som är vad jag kallar lättfodrad. Finns nog i "vanliga" sportaffärer. Vet tyvärr inte vad den heter, men du känner og igen den om du ser den. Liksom som små rutor i fodret som ör framme men ej i ryggen. Funkar br
Jag känner igen ditt tänk.
Jag har en Nike som är vad jag kallar lättfodrad. Finns nog i "vanliga" sportaffärer. Vet tyvärr inte vad den heter, men du känner og igen den om du ser den. Liksom som små rutor i fodret som ör framme men ej i ryggen. Funkar br
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 22:04Tack, ska kolla den också. 🙂
Tack, ska kolla den också. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 20:11NU har Sportamore fått in Dobsom R 90 vinter. Beställde precis en röd, 499:-)
NU har Sportamore fått in Dobsom R 90 vinter. Beställde precis en röd, 499:-)
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 07:50Fp. David:
Har cykeljackorna bara windstopper på framsidan?
Jag tror att jag gärna vill ha windstopper även på baksidan när jag springer, ifall vinden kommer bakifrån. Har du testat löpning med cykeljacka? Jag är nyfiken på ett utlåtande! Jag har nämlige
Fp. David:
Har cykeljackorna bara windstopper på framsidan?
Jag tror att jag gärna vill ha windstopper även på baksidan när jag springer, ifall vinden kommer bakifrån. Har du testat löpning med cykeljacka? Jag är nyfiken på ett utlåtande! Jag har nämlige
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 08:00Ja, framsidan och ärmarna. 2/3 av jackan.
Nope, här testas inga knän. De mår så bra av att slippa löpträning.Risken är snarare att det blir för varmt.
Ja, framsidan och ärmarna. 2/3 av jackan.
Nope, här testas inga knän. De mår så bra av att slippa löpträning.
Risken är snarare att det blir för varmt.
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 10:26Jag har en sådan här, har inbyggda tumöglor (med underställströja innanför fungerar den bra även på vintern): http://www.mountainhardwear.eu/Men%27s-Effusion-Power%E2%84%A2-Jacket/OM5055,default,pd.html
Finns även en variant med luva: http://www.mountain
Jag har en sådan här, har inbyggda tumöglor (med underställströja innanför fungerar den bra även på vintern): http://www.mountainhardwear.eu/Men%27s-Effusion-Power%E2%84%A2-Jacket/OM5055,default,pd.html
Finns även en variant med luva: http://www.mountain
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 21:41Även om du Kristina redan har köpt en jacka, kan jag tipsa andra om att köpa en från Dählie för längdskidåkning. Funkar klockrent för löpning på vintern tycker jag!
Även om du Kristina redan har köpt en jacka, kan jag tipsa andra om att köpa en från Dählie för längdskidåkning. Funkar klockrent för löpning på vintern tycker jag!