Quote from Guest on 30 August 2011, 19:52http://infohub.se/default.asp?TitelID=522
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:02Ja visst kommer jag åxå Jona..!
Väntar med spänning på var loppet kommer att gå..????
Bara dryga två månader kvar till start liksom....hörde i "liftkön" någon som snackade om gamla hederliga Jakobsberg Marathon:s bana som jag ju känner väl å kutade väl al
Ja visst kommer jag åxå Jona..!
Väntar med spänning på var loppet kommer att gå..????
Bara dryga två månader kvar till start liksom....hörde i "liftkön" någon som snackade om gamla hederliga Jakobsberg Marathon:s bana som jag ju känner väl å kutade väl al
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:21Härligt Kjell! "Norra djurgården på en sexvarvsbana" står det på inbjudan, kolla länken!
Härligt Kjell! "Norra djurgården på en sexvarvsbana" står det på inbjudan, kolla länken!
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:27Ja men va bra....då är det iaf en hel del stadsdelar vi kan räkna bort.
Kanske står det var starten ska gå oxo...å då är ju lyckan fullständig.
Går naturligtvis in på Sällskapets sida samt klubbens och kollar läget nu.
DJURGÅRDEN....RÄNDERNA GÅR ALDRIG UR
Ja men va bra....då är det iaf en hel del stadsdelar vi kan räkna bort.
Kanske står det var starten ska gå oxo...å då är ju lyckan fullständig.
Går naturligtvis in på Sällskapets sida samt klubbens och kollar läget nu.
DJURGÅRDEN....RÄNDERNA GÅR ALDRIG UR
Quote from Johan T on 1 September 2011, 15:29http://www.vintermarathon.se/
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 19:00Ja det står ju KOMMER STRAX på min skärm ang banan å så.....men jag tror nog att det ordnar till sig till slut...Anmälningssidan är tydligen på G å så får jag väl läsa vad som står på den....
Ska bli jättekul med en ny bana för Vintermarathon...har kutat
Ja det står ju KOMMER STRAX på min skärm ang banan å så.....men jag tror nog att det ordnar till sig till slut...Anmälningssidan är tydligen på G å så får jag väl läsa vad som står på den....
Ska bli jättekul med en ny bana för Vintermarathon...har kutat
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 19:45Men Strömsund missade du!?
Men Strömsund missade du!?
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 19:46Påminn mig inte om denna skamfläck i min Vintermarathon-historia Sigge..!
Tur för mig att senaste årens upplagor av klubbarna från Månkarbos sovstad Stockholm har visat sig så dugliga i detta så otroligt ärorika mästerskape.
Tänk nu om Skavsåret IF vinner
Påminn mig inte om denna skamfläck i min Vintermarathon-historia Sigge..!
Tur för mig att senaste årens upplagor av klubbarna från Månkarbos sovstad Stockholm har visat sig så dugliga i detta så otroligt ärorika mästerskape.
Tänk nu om Skavsåret IF vinner
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 19:45Jag har lockat med mig två klasskompisar! The more, the merrier! (H)
Jag har lockat med mig två klasskompisar! The more, the merrier! (H)
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 10:41hade gärna hängt med Jona, men kommer hem den dagen från höstlovsresan!
hade gärna hängt med Jona, men kommer hem den dagen från höstlovsresan!