Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 19:02Ja det var en jättefin Vinter(Höst-) Marathon den där i lördags...skitakul med en helt ny bana å jag tyckte att den kändes lätt också...vet inte varför.
Funktionärerna samt hela valören var super duper om jag får säga min åsikt. Visst kan man begära mer s
Ja det var en jättefin Vinter(Höst-) Marathon den där i lördags...skitakul med en helt ny bana å jag tyckte att den kändes lätt också...vet inte varför.
Funktionärerna samt hela valören var super duper om jag får säga min åsikt. Visst kan man begära mer s
Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 19:07"Fia-Lotta Hurtbullans bilder var kanske inte av bästa kvalitet...."
Vet HUT människa! 😉
"Fia-Lotta Hurtbullans bilder var kanske inte av bästa kvalitet...."
Vet HUT människa! 😉
Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 19:19Det måste bero på motiven! 🙂
Det måste bero på motiven! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 21:08Okey då.!...förlåt.!?....den där Nr 17 på första bilden måste väl ha kutat as-fort typ och det är väl näst intill fantastiskt att du öfverhufvudtaget fick med honom på bild.
Bra jobbat Hurtan..!
Okey då.!...förlåt.!?....den där Nr 17 på första bilden måste väl ha kutat as-fort typ och det är väl näst intill fantastiskt att du öfverhufvudtaget fick med honom på bild.
Bra jobbat Hurtan..!
Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 21:11Ja, alla sprang fort som fasiken. Nr 17 tom lutar i kurvan (han konstaterade det själv när han såg bilden). 🙂
/Mästerfotografen Sörensen
Ja, alla sprang fort som fasiken. Nr 17 tom lutar i kurvan (han konstaterade det själv när han såg bilden). 🙂
/Mästerfotografen Sörensen
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 14:05Vad vi säger ?
Jo att det är sorgligt för tävlingen att den kommer att stanna kvar där och dö ut.
Vi har inga yngre löpare kvar som kan matcha dem. Men om något år kommer de att tröttna på att arrangera det här loppet även om de har skippat service och pr
Vad vi säger ?
Jo att det är sorgligt för tävlingen att den kommer att stanna kvar där och dö ut.
Vi har inga yngre löpare kvar som kan matcha dem. Men om något år kommer de att tröttna på att arrangera det här loppet även om de har skippat service och pr
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 15:16Stort tack till alla som gjorrde loppet underbart i lördags!
Jätte bra arrangerat duktiga funktionärer insperarande förstående.
Och tack till de funktionerna som hjälpte mig efter min kollaps efter målgång.
Stort tack till alla som gjorrde loppet underbart i lördags!
Jätte bra arrangerat duktiga funktionärer insperarande förstående.
Och tack till de funktionerna som hjälpte mig efter min kollaps efter målgång.