Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 18:06Tack! 04:21:01. Lufsade på bättre än jag trodde.
Tack! 04:21:01. Lufsade på bättre än jag trodde.
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 18:46Så var det avklarat. Skönt besked efter en medioker sommar att jag fortfarande kan springa maror.Promenaden tillbaka till ÖIP blev dock en pina. Trött och svettig som jag var gjorde att jag blev rejält frusen innan jag kom in i duschen.
Så var det avklarat. Skönt besked efter en medioker sommar att jag fortfarande kan springa maror.Promenaden tillbaka till ÖIP blev dock en pina. Trött och svettig som jag var gjorde att jag blev rejält frusen innan jag kom in i duschen.
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 19:18Jag anade att det skulle bli kallt att gå den långa vägen till duschen. Fick en sopsäck som en snäll funktionär fixade till med hål för huvud och armar. Den fungerad riktigt bra som värmande anorak.
Vad loppet beträffar tyckte jag det kändes som vilket l
Jag anade att det skulle bli kallt att gå den långa vägen till duschen. Fick en sopsäck som en snäll funktionär fixade till med hål för huvud och armar. Den fungerad riktigt bra som värmande anorak.
Vad loppet beträffar tyckte jag det kändes som vilket l
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 19:21Ja, en stor eloge till alla positiva funktionärer! Ni gör skillnad! Annars saknade jag bara en kopp kaffe efter målgång.
Ja, en stor eloge till alla positiva funktionärer! Ni gör skillnad! Annars saknade jag bara en kopp kaffe efter målgång.
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 19:34Jag håller med Kenneth- vilka underbara funktionärer de fått tag på. Jag tror inte att jag hade fullföljt mitt lopp(var visst inte så marathontränad som storhetsvansinnet fått mig att tro.) om det inte varit för dessa påhejare som peppade och fick mig att
Jag håller med Kenneth- vilka underbara funktionärer de fått tag på. Jag tror inte att jag hade fullföljt mitt lopp(var visst inte så marathontränad som storhetsvansinnet fått mig att tro.) om det inte varit för dessa påhejare som peppade och fick mig att
Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 12:50Har lagt ut 46 bilder.
http://www.teamfakta.se/?TitelID=522
Har lagt ut 46 bilder.
http://www.teamfakta.se/?TitelID=522
Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 14:04Härligt lopp! Mer höst än vinter men vad gör det. Fint arr och guldkantade funktionärer! Medlöpare de luxe! Dessutom pers med 7 minuter. Roligt att du fångade mig på bild Kristina. Blir det samma bana nästa vinter tro? Är redan peppad 😀
Härligt lopp! Mer höst än vinter men vad gör det. Fint arr och guldkantade funktionärer! Medlöpare de luxe! Dessutom pers med 7 minuter. Roligt att du fångade mig på bild Kristina. Blir det samma bana nästa vinter tro? Är redan peppad 😀
Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 15:47Det var en klar fördel att stå vid varvningen Jona, eftersom speakern ropade upp alla namn. Det var jag som stod i röd täckjacka mitt emot vätskebordet och hojtade "Heja Jona". Hade speakern inte sagt ditt namn hade jag aldrig i livet känt igen dig. 🙂
Det var en klar fördel att stå vid varvningen Jona, eftersom speakern ropade upp alla namn. Det var jag som stod i röd täckjacka mitt emot vätskebordet och hojtade "Heja Jona". Hade speakern inte sagt ditt namn hade jag aldrig i livet känt igen dig. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 16:46Aha DET förklarar saken! Trodde jag hörde i syne i utmattningen hahaha
Aha DET förklarar saken! Trodde jag hörde i syne i utmattningen hahaha
Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 16:49Ha-ha, ja jag såg att du inte var riktigt säker på vad du hörde. 😀 Men inte var du utmattad inte - du såg hur pigg och fräsch ut som helst. (t+)
Ha-ha, ja jag såg att du inte var riktigt säker på vad du hörde. 😀 Men inte var du utmattad inte - du såg hur pigg och fräsch ut som helst. (t+)