Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarVintermaran
You need to log in to create posts and topics.

Hur är bredden på detta lopp, så man vet att man inte sticker ut för mkt om ambitionen mest är att komma sig igenom? Hur många löpare brukar deltaga?

Jag lovar att springa långsammare än 4.15 så för den som är snabbare finns nu slippa-komma-sist garanti! (H)

Vad är det som är så hemskt med att komma sist då? Jag har sprungit elitträni.gar där de börjat plocka in kontrollerna innan jag kommit i mål. 😀

Det är väl inte så farligt men det är lite trist att få löpa i en ensamhet 😉 så mkt roligare om det finns ett antal med likartat tempo och ork i kroppen

Oj, det går precis utaför dörren där jag bor (Åminnevägen)! Brukar banan gå där, har aldrig noterat detta förr?

Det är olika föreningar som arrangerar varje år. Den förening som vinner lagtävlingen får priset att arrangera nästa år.

Jo Mattias...det brukar väl vara ca hundratalet löpare som kutar Vintermaran å själv brukar jag ta mig runt på ca 4:45 å då är det ändå ett antal...typ 25 efter mig. Svenska Marathonsällskapets Vintermarathon är till för ALLA och är en jättekul slut på sä

OK, då förstår jag. Blir lite sugen på att hänga på, även om jag inte planerat att maradebutera förrän nästa Sthlm Maraton.

Ja! Såklart du ska med. Se det som ett träningspass med lyxservice, du kan glömma vätskebälte och energikakor hemma och bara hänge dig åt att springa

OK tack för svar, lutar åt en anmälan fast än gårdagens lidingölopp sitter lite avskräckande i benen idag 😉