Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 10:48@Tiptree: Tack för svaret!
@Tiptree: Tack för svaret!
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 11:42Tack Tiptree!
Intressant att se banprofil. Ser ondulerande ut precis som du skriver. Det börjar luta alltmer åt att jag anmäler mig. Misslyckades helt i min senaste marastart i Umeå (DNF efter en toköppning) och skulle väldigt gärna gå in i vinterträning
Tack Tiptree!
Intressant att se banprofil. Ser ondulerande ut precis som du skriver. Det börjar luta alltmer åt att jag anmäler mig. Misslyckades helt i min senaste marastart i Umeå (DNF efter en toköppning) och skulle väldigt gärna gå in i vinterträning
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 21:10Anmäld. Också sugen på att veta mer kring logistiken kring loppet.
Anmäld. Också sugen på att veta mer kring logistiken kring loppet.
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 20:55Anmäld!
Anmäld!
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 22:06Ännu inget svar om logistiken Stefan..???!
Kimmo å jag åker in vid universitetet i god tid och kör från start/mål till Östermalms IP för att kolla lite av banan samt avståndet å så. Ska ju vara max 2,5 km från Östermalms till start/mål....så det kan man v
Ännu inget svar om logistiken Stefan..???!
Kimmo å jag åker in vid universitetet i god tid och kör från start/mål till Östermalms IP för att kolla lite av banan samt avståndet å så. Ska ju vara max 2,5 km från Östermalms till start/mål....så det kan man v
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 23:04Finns säkert gott om parkering på Universitetet när det är helg. Bara några hundra meter till start/mål.
Finns säkert gott om parkering på Universitetet när det är helg. Bara några hundra meter till start/mål.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 06:24Kommer säkert info på hemsidan snart. I ärlighetens namn behöver jag ju inte veta förrän kvällen innan.
Kommer säkert info på hemsidan snart. I ärlighetens namn behöver jag ju inte veta förrän kvällen innan.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 19:06Fick detta svar från Fredrikshof för några dagar sedan:
Hej!
Parkering vid Stadion, Valhallavägen,
Nummerlappsutdelning vid Restaurang J-hornet, Fiskartorpsvägen/Östermalms IP.
Därifrån är det ca 1000m till starplatsen
Nordan
Fick detta svar från Fredrikshof för några dagar sedan:
Hej!
Parkering vid Stadion, Valhallavägen,
Nummerlappsutdelning vid Restaurang J-hornet, Fiskartorpsvägen/Östermalms IP.
Därifrån är det ca 1000m till starplatsen
Nordan
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 08:45Jag och en kompis anmälde oss rent spontant till Maran igår faktiskt.
Hur är banan är den relativt lätt eller kuperad?
Jag och en kompis anmälde oss rent spontant till Maran igår faktiskt.
Hur är banan är den relativt lätt eller kuperad?
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 21:31Flack
Flack