Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVintersko
You need to log in to create posts and topics.

Fick mina Icebug pytho igår och jäklar vad varma å sköna de var och vilket grepp !!!
Köpte på nätet då det verkar vara svåra att hitta i butik (1500 med frakt)

Ingenting utöver vanliga distansskor. Funkar kanon.

+1 på Tomas Karlsson! (t+)

Jag har kängorna på

inov8 x-talon 212 duger bra

Hej Mei!

Ska testa med Asics trail Attack 6 bra grepp på dom flesta underlag verkar det som. Det är ett par skor som är anpassade för terränglöpning. Men kör just nu bara på "band" (andra skor) så det återstår väl att se om dom är lika suveräna på snö

Aquasocks funkar bra som vinterskor, bra grepp på alla underlag utom blankis. Minus åtta grader, ett par ullstrumpor, inga problem på en 8k runda.

Jag har sprungit i inov-8 x-talon 212 på trampad/packad snö och är mycket nöjd med fästet. Jag är även positivt överraskad över fästet som mina Asics DS Trainer har (jag har använt dem som "vardagsskor" med ett par tjocka strumpor i). Förra vintern sprang

Springer i snö och på ispackade vägar i mina Icebug Attla med dubbar är jättenöjd med dem. Grymt fäste även på blankis.
Och en annan fördel de är väldigt varma och sköna, ett par tunna löparstrumpor är allt som behövs i dem.

Samma sko som CS & AN med Maxigrip skodubb inskruvat i gummidobbarna fungerar på ALLA underlag.

bild:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=c7273b6bf84045a385e500e09b484678.jpg&Size=