Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 00:26Fick ett par Icebug SISU i julklapp och älskar dom redan!
Utförslöpor som jag förut fått ta det lugnt i med broddar har nu bara varit att ösa på.
Fick ett par Icebug SISU i julklapp och älskar dom redan!
Utförslöpor som jag förut fått ta det lugnt i med broddar har nu bara varit att ösa på.
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 00:59Addidas supernova riot:
http://www.xxl.se/skor/herrskor/loparskor/supernova-riot-2-gtx-1058679
Stabila, bra grepp och GTX.
799:-
Addidas supernova riot:
http://www.xxl.se/skor/herrskor/loparskor/supernova-riot-2-gtx-1058679
Stabila, bra grepp och GTX.
799:-
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 10:18Löper just nu i ett par Salomon XA Pro 3D Ultra GTX och dom funkar riktigt bra tycker jag, håller foten relativt torr och varm.
Inköpta i somras någon gång i slutet av juni.. har nu kommit upp i ca 90mil/98 timmar med dem, och nu börjar dom se rätt flidd
Löper just nu i ett par Salomon XA Pro 3D Ultra GTX och dom funkar riktigt bra tycker jag, håller foten relativt torr och varm.
Inköpta i somras någon gång i slutet av juni.. har nu kommit upp i ca 90mil/98 timmar med dem, och nu börjar dom se rätt flidd
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 15:19Ett tips som inte är en direkt terrängsko. Köpte i somras/höstas på ren impuls för jag tyckte den såg intressant ut The North Faces sko Single-Track. Kan väl snarast beskrivas som någon sorts hybridsko, inte en direkt terrängsko, men med grövre mönster oc
Ett tips som inte är en direkt terrängsko. Köpte i somras/höstas på ren impuls för jag tyckte den såg intressant ut The North Faces sko Single-Track. Kan väl snarast beskrivas som någon sorts hybridsko, inte en direkt terrängsko, men med grövre mönster oc
Quote from Elias Engqvist on 4 January 2011, 23:22Xtalon är fantastiskt skön att springa i terräng/djupsnö med. Den är dock smal både på höjden och bredden. Genom att ta ut innersulan fick jag den att passa!
Xtalon är fantastiskt skön att springa i terräng/djupsnö med. Den är dock smal både på höjden och bredden. Genom att ta ut innersulan fick jag den att passa!