Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 14:36Ja ...Jag har merinoull underställ + craft cykellånga tjocka byxor + löparbyxor.
Är ändå svinkall om skinkorna efter vinterpassen. 🙁
Ja ...Jag har merinoull underställ + craft cykellånga tjocka byxor + löparbyxor.
Är ändå svinkall om skinkorna efter vinterpassen. 🙁
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 14:38Åååå, tack! Skönt att höra att någon annan än jag också lider av det här. (L)
Åååå, tack! Skönt att höra att någon annan än jag också lider av det här. (L)
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 16:01Åsa, det finns sportbhs i microfleece. satsa på det om du fryser upptil också:)
Åsa, det finns sportbhs i microfleece. satsa på det om du fryser upptil också:)
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 18:57Ullmax.se har ju underställ i microfiber för 199:- Det är ju så billigt att man börjar undra... Är dom OK? Mitt pekfinger svävar över Beställ-knappen.
Ullmax.se har ju underställ i microfiber för 199:- Det är ju så billigt att man börjar undra... Är dom OK? Mitt pekfinger svävar över Beställ-knappen.
Quote from ellen olsson on 4 September 2008, 22:40Ullmax har prisvärda grejor. Jag har en sockor, boxershorts och ett underställ. Understället i merinoull har jag dock ingen nytta av så länge det är varmare än -20 eller så.
Ullmax har prisvärda grejor. Jag har en sockor, boxershorts och ett underställ. Understället i merinoull har jag dock ingen nytta av så länge det är varmare än -20 eller så.
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 21:30(OT) men har man koll på var ullen kommer ifrån?
BILD:www.tv4.se/polopoly_fs/1.322703!image/2146745544.jpg_gen/derivatives/w450/2146745544.jpg
(OT) men har man koll på var ullen kommer ifrån?
BILD:www.tv4.se/polopoly_fs/1.322703!image/2146745544.jpg_gen/derivatives/w450/2146745544.jpg
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 21:32Ullen kommer från Lambi.
Ullen kommer från Lambi.
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 21:38Enl. Ullmax hemsida
http://www.ullmax.se/info.asp?info=prodinfo&TextID=41"Produktansvar
Ullmax tar helt avstånde från "mulesing" av merinofår och gör inköp från länder där denna metod ej förekommer.Så kallad mulesing innebär att Merinofår behandlas fö
Enl. Ullmax hemsida
http://www.ullmax.se/info.asp?info=prodinfo&TextID=41
"Produktansvar
Ullmax tar helt avstånde från "mulesing" av merinofår och gör inköp från länder där denna metod ej förekommer.
Så kallad mulesing innebär att Merinofår behandlas fö
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 22:53Om man fryser jättemkt upptill
kan man använda bh-inlägg i lammull.
Såna man använder när man ammar,
för att inte få mjölkstockning.
Funkar skitbra för allehanda scoututflykter
vintertid, ska prova dem i vinter, även för löpning, tror jag.
Om man fryser jättemkt upptill
kan man använda bh-inlägg i lammull.
Såna man använder när man ammar,
för att inte få mjölkstockning.
Funkar skitbra för allehanda scoututflykter
vintertid, ska prova dem i vinter, även för löpning, tror jag.
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 16:54@Pia
Fungerar dom på andra ställen. Manligheten tar stryck av kyla 🙁
@Pia
Fungerar dom på andra ställen. Manligheten tar stryck av kyla 🙁