Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 17:31...
...
Quote from Jan Lundquist on 2 September 2008, 17:37(L) Jag älskar mina sidenlångkalsonger från Twilfit (L)
(L) Jag älskar mina sidenlångkalsonger från Twilfit (L)
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 21:35Har du kollat in Houdinis underkläder dom är riktigt nice för frusna rumpor, tycker själv att det är svårt att hålla värmen kanske speciellt när man åker skidor iofs. Varmt nedför och ibland rätt kallt i liften upp. Flera märken säljer fleece-"cykelbyxor"
Har du kollat in Houdinis underkläder dom är riktigt nice för frusna rumpor, tycker själv att det är svårt att hålla värmen kanske speciellt när man åker skidor iofs. Varmt nedför och ibland rätt kallt i liften upp. Flera märken säljer fleece-"cykelbyxor"
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 07:34Okej, tackar för alla tipsen!! Jag får nog ta och se efter lite mera vad som finns. Jag blev ju kall om rumpan redan igår när det var +5 grader. Jag har ju ett par cyckelbyxor fron puma i funktionsmaterial, de fungerar någorlunda. Men jag vill ha något me
Okej, tackar för alla tipsen!! Jag får nog ta och se efter lite mera vad som finns. Jag blev ju kall om rumpan redan igår när det var +5 grader. Jag har ju ett par cyckelbyxor fron puma i funktionsmaterial, de fungerar någorlunda. Men jag vill ha något me
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 08:24För några år sedan (läs snart 10 är jag rädd (H)) fanns det värmebyxor i fleece, typ en kort cykelbyxa.
Finns inte sådant längre eller funkar det inte tillräckligt bra för längre träning?
Jag var på väg att köpa till dessa eviga vinterträningar på gruspla
För några år sedan (läs snart 10 är jag rädd (H)) fanns det värmebyxor i fleece, typ en kort cykelbyxa.
Finns inte sådant längre eller funkar det inte tillräckligt bra för längre träning?
Jag var på väg att köpa till dessa eviga vinterträningar på gruspla
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 08:28och så ska man inte glömma att bläddra fram sidan 2 innan man svarar (H)
och så ska man inte glömma att bläddra fram sidan 2 innan man svarar (H)
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 12:21icebreakers underställströja 200 finns i rosa.
och i min storlek.
och på min önskelista....
nån som nappar?
icebreakers underställströja 200 finns i rosa.
och i min storlek.
och på min önskelista....
nån som nappar?
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 12:26princess pia... åk till sundsvall o köp det, kostar 150 kr på en butik med utförsäljning för de ska byta ägare, det fanns när jag jobbade där så det borde finnas kvar 😉
princess pia... åk till sundsvall o köp det, kostar 150 kr på en butik med utförsäljning för de ska byta ägare, det fanns när jag jobbade där så det borde finnas kvar 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 12:33Skratt.
Och hur mkt kostar biljetten till Sundsvall?
507 dit billigaste och 354 billigaste hem i morgon;)
känns som om jag hellre lägger 550 på en tröja hemma här....
Skratt.
Och hur mkt kostar biljetten till Sundsvall?
507 dit billigaste och 354 billigaste hem i morgon;)
känns som om jag hellre lägger 550 på en tröja hemma här....
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 14:31Håller helt med om det att något som värmer stjärten som måste komma ut på marknaden!! Får blåskatarr stup i kvarten vintertid :-(. Någon bra BH som värmer vore ju skönt oxå 😉
Håller helt med om det att något som värmer stjärten som måste komma ut på marknaden!! Får blåskatarr stup i kvarten vintertid :-(. Någon bra BH som värmer vore ju skönt oxå 😉