Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 13:28underställ av merinoull:
http://www.addnature.com/dept.asp?dept_id=12410
underställ av merinoull:
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 13:38Mina gener kommer från mina föräldrar.
Hoppas att era gener kommer från era föräldrar.
Mina gener kommer från mina föräldrar.
Hoppas att era gener kommer från era föräldrar.
Quote from Fredric Lagerström on 2 September 2008, 13:40Ja mamelucker i flismaterial har jag sett. Det finns att få tag på.
Ja mamelucker i flismaterial har jag sett. Det finns att få tag på.
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 13:41Tack Per. Men där är ju precis det jag menade. Det finns en modell med längre ben, sk. boxer modell. Men den är för män. För kvinnor är det korta, vanliga underbyxor eller 3/4 modell. Jag vill inte ha 3/4 det är för mycket. Jag vill ha cykelbyx-modell ell
Tack Per. Men där är ju precis det jag menade. Det finns en modell med längre ben, sk. boxer modell. Men den är för män. För kvinnor är det korta, vanliga underbyxor eller 3/4 modell. Jag vill inte ha 3/4 det är för mycket. Jag vill ha cykelbyx-modell ell
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 13:41Det finns boxerliknande underställsbrallor i merinoull, slutar på låret, dessutom finns det till och med microfleece i liknande form, som andas så man slipper känna att röven blir en blöt svettklump. Jag har använt det hela förra säsongen, det är bara ut
Det finns boxerliknande underställsbrallor i merinoull, slutar på låret, dessutom finns det till och med microfleece i liknande form, som andas så man slipper känna att röven blir en blöt svettklump. Jag har använt det hela förra säsongen, det är bara ut
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 13:42Men varifrån kommer dina föräldrar?
Och deras förfäder i sin tur ?
(DavidP alltså)Generellt är det tydligen så att i varmt klimat så är ett tjockt hår som skyddar mot solen att föredra - märkligt nog inte mot kyla.
Men varifrån kommer dina föräldrar?
Och deras förfäder i sin tur ?
(DavidP alltså)
Generellt är det tydligen så att i varmt klimat så är ett tjockt hår som skyddar mot solen att föredra - märkligt nog inte mot kyla.
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 13:44De jag har slutar på halva låret ungefär, både de i silke och de i ull.
De jag har slutar på halva låret ungefär, både de i silke och de i ull.
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 13:44Johanna och Aadu, Okej, jag har antagligen inet letat på rätt ställen.
Johanna och Aadu, Okej, jag har antagligen inet letat på rätt ställen.
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 13:45Ja, den som det visste?
Zigenare?
Tattare?
Baldokisar?Det finns LongJohns som är bra för de kalrövade.
Ja, den som det visste?
Zigenare?
Tattare?
Baldokisar?
Det finns LongJohns som är bra för de kalrövade.
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 13:45Vad är det för märken på de som ni har/har sett då?
Vad är det för märken på de som ni har/har sett då?