Quote from Lars Breström on 13 January 2010, 10:00Jag sprang mitt långpass (43km) för två veckor sedan ute i -7, det gick bra.
Idag blir det 42km på löpbandet (H) Första två timmarna får jag sällskap, de sista lär jag vara själv så då får jag hoppas på nåt bra på tv.
Det kanske låter tråkigt att springa
Jag sprang mitt långpass (43km) för två veckor sedan ute i -7, det gick bra.
Idag blir det 42km på löpbandet (H) Första två timmarna får jag sällskap, de sista lär jag vara själv så då får jag hoppas på nåt bra på tv.
Det kanske låter tråkigt att springa
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 15:28Hade jag sprungit 2 h på löpband hade jag blivit psyksjuk, jag klarar precis 60 minuter utan att få en brytning.
Springer hellre ute i rå kyla och snålblåst!
Hade jag sprungit 2 h på löpband hade jag blivit psyksjuk, jag klarar precis 60 minuter utan att få en brytning.
Springer hellre ute i rå kyla och snålblåst!
Quote from Lars Breström on 13 January 2010, 15:43Det är inte första gången nån kallar mig psyksjuk 😉
Det är inte första gången nån kallar mig psyksjuk 😉
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 21:21Skillnaden mellan psyksjuk och psykstark är ibland hårfin 🙂
Skillnaden mellan psyksjuk och psykstark är ibland hårfin 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 21:26Väldigt sant! (t+)
Väldigt sant! (t+)
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:02Patrik: två minuter snabbare på totaltiden.
Ex på schemat står det fartlek 5k 27-28 min då försöker jag springa på 25-26 min.
🙂
Patrik: två minuter snabbare på totaltiden.
Ex på schemat står det fartlek 5k 27-28 min då försöker jag springa på 25-26 min.
🙂
Quote from Lars Breström on 14 January 2010, 09:56Då var det gjort, 42195m på löpband......fy fasen vad tråkigt.
Jag hade hoppats på att få se nåt spännande på tv, men en trött fars på 4:an gjorde inte saken bättre.
Vid 37km mötte jag döden....och besegrade den. Det gick sakta på slutet.
Pannbenet blev i
Då var det gjort, 42195m på löpband......fy fasen vad tråkigt.
Jag hade hoppats på att få se nåt spännande på tv, men en trött fars på 4:an gjorde inte saken bättre.
Vid 37km mötte jag döden....och besegrade den. Det gick sakta på slutet.
Pannbenet blev i
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 18:50Andy.....satsa på under 4.45 så ska du få hjälp av erfarna å trevliga farthållare.
Ref träningsmängd just nu..: "Szalkai 16 km på söndag....sluttid 3.05??"
Varför inte bara njuta av ett underbart fint marathonlopp med fantastisk publik och + 28 grad C i s
Andy.....satsa på under 4.45 så ska du få hjälp av erfarna å trevliga farthållare.
Ref träningsmängd just nu..: "Szalkai 16 km på söndag....sluttid 3.05??"
Varför inte bara njuta av ett underbart fint marathonlopp med fantastisk publik och + 28 grad C i s
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 06:31Långpass och distanspass utomhus och intervaller/tempo på löpband är mitt recept på vintern. Strunta i tempot när det är halt/moddigt, tiden ute är det som gäller och satsa på tempo på bandet. 🙂
Långpass och distanspass utomhus och intervaller/tempo på löpband är mitt recept på vintern. Strunta i tempot när det är halt/moddigt, tiden ute är det som gäller och satsa på tempo på bandet. 🙂