Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 14:33Jag är dock inte lika entusiastisk till den idén... 😉
Jag är dock inte lika entusiastisk till den idén... 😉
Quote from Magnus Gelang on 8 December 2008, 14:49Ja jag är garanterat med på en upp- och ner-vänd lista 😀
Ja jag är garanterat med på en upp- och ner-vänd lista 😀
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 14:49Jag tycker det låter som en utmärkt idé. (t+)
Jag tycker det låter som en utmärkt idé. (t+)
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 14:53Det är mot dig själv du ska tävla, inte titta på vad andra gör för tider. Alla har olika förutsättningar för att träna.
Så strunta i var på listan du är och se på dina egna framsteg (förhoppningsvis)
Det är mot dig själv du ska tävla, inte titta på vad andra gör för tider. Alla har olika förutsättningar för att träna.
Så strunta i var på listan du är och se på dina egna framsteg (förhoppningsvis)
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 14:58Låter kul med en upp och nerlista. Briliant idé ifall det inte blir tramsigt enligt tävlingsjuryn.
Månadsutmaningen till april är en osannolik vital idé. Bra kämpat alla löpare.
mvh d
Låter kul med en upp och nerlista. Briliant idé ifall det inte blir tramsigt enligt tävlingsjuryn.
Månadsutmaningen till april är en osannolik vital idé. Bra kämpat alla löpare.
mvh d
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 15:02Jag gillar förändringar. Ska se till att sätta fart och hamna på den snabbare halvan senare under vinterutmaningen. Om listan då är omvänd har jag inget emot att hamna på den undre halvan igen.
Jag gillar förändringar. Ska se till att sätta fart och hamna på den snabbare halvan senare under vinterutmaningen. Om listan då är omvänd har jag inget emot att hamna på den undre halvan igen.
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 21:05sa underbart glad
nytt PB med 2.10 gran canaria ar fantastiskt 🙂
nytt PB 1.02.25
timmen narmar sig med stormsteg nu!!
sa underbart glad
nytt PB med 2.10 gran canaria ar fantastiskt 🙂
nytt PB 1.02.25
timmen narmar sig med stormsteg nu!!
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 21:17Jossan, Det ar onekligen nagot magiskt med Amadores. PB:nas mecka 🙂
You rock!
Jossan, Det ar onekligen nagot magiskt med Amadores. PB:nas mecka 🙂
You rock!
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 00:05Nu får ni sluta påminna oss vinterfrusna om Gran Canaria ;).
En semester dit skulle verkligen inte sitta fel - utlottningspris i VU januari kanske...?
Nu får ni sluta påminna oss vinterfrusna om Gran Canaria ;).
En semester dit skulle verkligen inte sitta fel - utlottningspris i VU januari kanske...?
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 12:46vada semester,vi ar har pa traningslager 🙂
och idag blev det nytt distansrekord pa langpasset 🙂
16.2 km
vada semester,vi ar har pa traningslager 🙂
och idag blev det nytt distansrekord pa langpasset 🙂
16.2 km