Quote from Viktor Wrede on 7 December 2008, 11:49Grattis till alla nya pers! Verkligen motiverande att "köra" mot alla er andra:D!
Grattis till alla nya pers! Verkligen motiverande att "köra" mot alla er andra:D!
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 12:05Grattis Linda till ditt pers också.
Och jag är inte _lite_ avis på miljön för din VU! *kollade i bloggen*och tack Jenny för grattis!
Grattis Linda till ditt pers också.
Och jag är inte _lite_ avis på miljön för din VU! *kollade i bloggen*
och tack Jenny för grattis!
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 12:26Tredje loppet i Vinterutmaningen avklarat! ... det klart värsta hittills!
Varken kropp eller huvud fungerade som de skulle och de tio kilometrarna blev en lång pina där jag bara väntade på att det skulle ta slut nån gång ...Men dagens positiva grej var
Tredje loppet i Vinterutmaningen avklarat! ... det klart värsta hittills!
Varken kropp eller huvud fungerade som de skulle och de tio kilometrarna blev en lång pina där jag bara väntade på att det skulle ta slut nån gång ...
Men dagens positiva grej var
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 13:02Grattis Yvonne (här också då) 🙂
Grattis Yvonne (här också då) 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 13:37Tack AT - och grattis till dig med och till alla andra som lyckats komma i mål!
Massor med bra tider dessutom 🙂Då det kändes som tyngst idag försökte jag faktiskt hänga på er snabbisar, men det gick inte denna gången ... men vänta bara, jag är starkt
Tack AT - och grattis till dig med och till alla andra som lyckats komma i mål!
Massor med bra tider dessutom 🙂
Då det kändes som tyngst idag försökte jag faktiskt hänga på er snabbisar, men det gick inte denna gången ... men vänta bara, jag är starkt
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 13:41GRATTIS alla - är vi grymma eller????? (H)
Roligt att jag fick lite (inte så lite förresten) fart på dig, AT..... onödigt bra tid, men roligt (H:)
GRATTIS alla - är vi grymma eller????? (H)
Roligt att jag fick lite (inte så lite förresten) fart på dig, AT..... onödigt bra tid, men roligt (H:)
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 13:55Ja jättegrattis alla PB-ar! (t+)
Tyvärr fick jag ju inte möjligheten att gasa på den här gången, men jag kommer igen! 😀
Ja jättegrattis alla PB-ar! (t+)
Tyvärr fick jag ju inte möjligheten att gasa på den här gången, men jag kommer igen! 😀
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 16:01GRATTIS! till alla bra tider i VU.
Jag har lagt in januaris vinterutmaning i min träningskalender nu - så det är väl bara att börja ladda ....:-)
GRATTIS! till alla bra tider i VU.
Jag har lagt in januaris vinterutmaning i min träningskalender nu - så det är väl bara att börja ladda ....:-)
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 22:14Wow - det var verkligen kallt... Du borde nästan få avdrag från tiden för att ha sprungit i kyla 😉
Själv kan jag inte skylla på vädret, behagliga 2-3 minusgrader och lite lagom snö på marken - underbart vinterväder 🙂
Wow - det var verkligen kallt... Du borde nästan få avdrag från tiden för att ha sprungit i kyla 😉
Själv kan jag inte skylla på vädret, behagliga 2-3 minusgrader och lite lagom snö på marken - underbart vinterväder 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 22:15-15 det är kallt
-15 det är kallt