Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 20:12Lars:
Jag brukar tyvärr ha svårt att få compeed att ens sitta kvar på hälarna med följden att man har en knölig compeed som orsakar nya och värre skav, så jag tänker inte ens försöka inbilla mig att jag kommer få dem sitta runt tårna...
Bättre springa uta
Lars:
Jag brukar tyvärr ha svårt att få compeed att ens sitta kvar på hälarna med följden att man har en knölig compeed som orsakar nya och värre skav, så jag tänker inte ens försöka inbilla mig att jag kommer få dem sitta runt tårna...
Bättre springa uta
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 20:14Tufft (#)
Tufft (#)
Quote from Lotta Lindström on 6 December 2008, 20:35Nu när benhinneinflammationen äntligen verkar ha gått över tänkte jag gå vinterutmaningen imorgon. Men nu har jag fått jätteont kring hälsenan på vänsterfoten (inflammation?) så jag mest haltar/hasar fram här hemma. Suck - det verkar inte som om jag ska f
Nu när benhinneinflammationen äntligen verkar ha gått över tänkte jag gå vinterutmaningen imorgon. Men nu har jag fått jätteont kring hälsenan på vänsterfoten (inflammation?) så jag mest haltar/hasar fram här hemma. Suck - det verkar inte som om jag ska f
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 00:09Bit ihop Sara... bara lite till 🙂
Själv intalar jag mig att jag har hela livet på mig att springa sen, så vad gör det om jag tvingas vänta några veckor till innan eländet går över.
Bit ihop Sara... bara lite till 🙂
Själv intalar jag mig att jag har hela livet på mig att springa sen, så vad gör det om jag tvingas vänta några veckor till innan eländet går över.
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 09:18Hoppas att du blir bra snart!
Hoppas att du blir bra snart!
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 11:16Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Tack för utmaningen Maria - sprang hela tiden med en mental Maria i hasorna och det funkade ju finfint!
I mål på snygga perset 50:20 och mitt mål med sub50 innan Vinterutmaningen är slut verkar plötsligt väldigt rimligt (t+)
K
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Tack för utmaningen Maria - sprang hela tiden med en mental Maria i hasorna och det funkade ju finfint!
I mål på snygga perset 50:20 och mitt mål med sub50 innan Vinterutmaningen är slut verkar plötsligt väldigt rimligt (t+)
K
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 11:23PB med en forbattring pa 2:45. Fan sa nojd jag ar!
PB med en forbattring pa 2:45. Fan sa nojd jag ar!
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 11:26Bra jobbat och grattis till pb.
Bra jobbat och grattis till pb.
Quote from Olof Robertson on 7 December 2008, 11:39Grattis AT och Linda! Sjukt bra jobbat! *imponerad* Yeeeaaaah! 😀
Grattis AT och Linda! Sjukt bra jobbat! *imponerad* Yeeeaaaah! 😀
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 11:40Tack Jenny 🙂 woohoo
Tack Jenny 🙂 woohoo