Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 22:16Det ska du absolut ha en stor eloge för. Förmodligen var det väl ändå kallare när du tar hänsyn till vinden.
Jag tvivlar starkt på att jag själv hade sprungit om det hade varit så kallt i Stockholmsområdet.
Det ska du absolut ha en stor eloge för. Förmodligen var det väl ändå kallare när du tar hänsyn till vinden.
Jag tvivlar starkt på att jag själv hade sprungit om det hade varit så kallt i Stockholmsområdet.
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 22:48-15 iz ize cåuld *huttrar imponerat*
-15 iz ize cåuld *huttrar imponerat*
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 10:52jag får då inga väderavdrag för jag hade +2, sol o vindstilla = ultimat!!!
jag får då inga väderavdrag för jag hade +2, sol o vindstilla = ultimat!!!
Quote from Peter Eriksson on 8 December 2008, 11:19Inser att jag inte kommer att få någon sympati men jag sprang i drygt 30-gradig värme. Det va grymt jobbigt och gick väldigt långsamt...
Inser att jag inte kommer att få någon sympati men jag sprang i drygt 30-gradig värme. Det va grymt jobbigt och gick väldigt långsamt...
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 11:22du har min sympati, vid den tempen är det inte precis löpning man längtar efter
du har min sympati, vid den tempen är det inte precis löpning man längtar efter
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 13:49Du har min sympati också ... mycket hellre springer jag i några minusgrader än i en sån värme ... puh!
Du har min sympati också ... mycket hellre springer jag i några minusgrader än i en sån värme ... puh!
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 13:55Från tabellen:
00:01:14 Vikström, LarsImponerande, Lars! Man blir ju nyfiken på vad du kan prestera när det inte är trettio grader varmt. 😉
Särskilt när du själv också säger att det var "grymt jobbigt och gick väldigt långsamt..."
Snyggt jobbat! 🙂
Från tabellen:
00:01:14 Vikström, Lars
Imponerande, Lars! Man blir ju nyfiken på vad du kan prestera när det inte är trettio grader varmt. 😉
Särskilt när du själv också säger att det var "grymt jobbigt och gick väldigt långsamt..."
Snyggt jobbat! 🙂
Quote from Peter Eriksson on 8 December 2008, 14:04Tack för era sympatier... Det va jobbigt att springa men allt annat va trevligt 🙂
Det råkade bli tokigt när jag va inne och redigerade men nu är det rätt igen och när tabellen är uppdaterad så är jag på den nedre halvan där jag hör hemma...
Tack för era sympatier... Det va jobbigt att springa men allt annat va trevligt 🙂
Det råkade bli tokigt när jag va inne och redigerade men nu är det rätt igen och när tabellen är uppdaterad så är jag på den nedre halvan där jag hör hemma...
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 14:10Vi kanske kan föreslå omvänd sortering av listan i januari, så att vi kan hamna på övre halvan?
...eller så får jag sätta lite fart.
Vi kanske kan föreslå omvänd sortering av listan i januari, så att vi kan hamna på övre halvan?
...eller så får jag sätta lite fart.
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 14:32Jag är helt med på idén med upp-och-nedvänd lista (H:)
Jag är helt med på idén med upp-och-nedvänd lista (H:)