Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu börjar folk komma imål, se vilka som fixat rundan redan!

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=331323

Det blev ingen decemberutmaning för mig. En förkylning följd av viss panik på jobbet har gjort att jag inte har tränat på flera veckor. Tänkte ta mig ut i onsdags för milen, men var helt tom på energi.

Imorgon åker jag dock till Florida på kombinerat jo

Får tyvärr också ställa in decemberutmaningen, pga mina benhinnor.
Är så avundsjuk på er som får vara ute och springa, heja er 🙂

Sorry (#)
DNS (t-)
Halsont :@
Kommer igen i januari..... 😉

Precis kommit hem från min runda=meganöjd! Nytt pers faktiskt 52:10. Trodde inte jag hade det i mej eftersom jag gjort nada fart just nu, bara tunga backaroch långsam distans. Måste ha varit nya Asicsskorna :-)!!

Grattis till ditt nya PB Pia. (t+)

Själv måste jag stå över i December pga lite problem med ena foten. (#)

Tack!!

Har inte sprungit på två veckor, hade som mål att komma runt och så blir det pers på 44:28! Det hade jag verkligen inte väntat mig, kanske var det bra att inte köra uppvärmning först, jag vann rätt mycket tid de första kilometerna som jag hade kvar hyggli

Där ser man! (t+) Den är konstig den där kroppen... ibland är man i toppform, trots att man "inte borde" vara det pga för mycket vila - och ibland är man i toppform trots att man borde vara trött och nertränad pga mycket träning! Det omvända gäller förstå

Dagens Vinterutmaning för min del var planerad att köras i tröskelfart, dvs inte pressa på max utan lagom ligga på mjölksyratröskeln. Fast 10km är ändå såpass långt så det blir lite jobbigt ändå. Anledningen var att jag vill orka hålla bra löpteknik och h