Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 18:42Men simma 2000m är ju asjobbigt ju 😉
Triatlon lär aldrig bli aktuellt för min del.
Men simma 2000m är ju asjobbigt ju 😉
Triatlon lär aldrig bli aktuellt för min del.
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 18:43Daniel, jag har också hört om många som tränat bort problemen, men jag är för feg.
Daniel, jag har också hört om många som tränat bort problemen, men jag är för feg.
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 19:10jag tänkte mest för att få någorlunda jämförbara tider
jag tänkte mest för att få någorlunda jämförbara tider
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 19:39Att träna med benhinneinflammation är inte farligt, det gör (bara) ont. Men som Daniel skriver dra ner på intensitet och mängd. Funkar inte heller det, då skall du nog ta en vila. (H)
Att träna med benhinneinflammation är inte farligt, det gör (bara) ont. Men som Daniel skriver dra ner på intensitet och mängd. Funkar inte heller det, då skall du nog ta en vila. (H)
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 20:32Byta hårt underlag mot mjukt brukar också vara en effektiv detalj. Och/eller skaffa nya skor om dämpningen gett upp.
Byta hårt underlag mot mjukt brukar också vara en effektiv detalj. Och/eller skaffa nya skor om dämpningen gett upp.
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 23:39Var mest menat som ett skämt 🙂
Fast pinsamt nog så tycker jag det är jobbigare att simma 1000m än att springa 10 km, måste ha världens sämsta simteknik.
Var mest menat som ett skämt 🙂
Fast pinsamt nog så tycker jag det är jobbigare att simma 1000m än att springa 10 km, måste ha världens sämsta simteknik.
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 23:52Men regnar det ordentligt så man kan ta sin vanliga bana borde väl 10 km simning vara ok? Eller rullstol kanske vid torrare väder, finns ju lopp med sådana klasser.
😉Skämt åsido. Trist med era benhinnor Hoppas det ger sig till januari.
Men regnar det ordentligt så man kan ta sin vanliga bana borde väl 10 km simning vara ok? Eller rullstol kanske vid torrare väder, finns ju lopp med sådana klasser.
😉
Skämt åsido. Trist med era benhinnor Hoppas det ger sig till januari.
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 00:08"världens sämsta simteknik" är möjligt, efter som jag aldrig simmat mer än 700 meter så du inte världens sämsta simmare.
"världens sämsta simteknik" är möjligt, efter som jag aldrig simmat mer än 700 meter så du inte världens sämsta simmare.
Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 17:57Nu är det 6 personer imål, men frågan är hur många som kommer imål i tid?
Nu är det 6 personer imål, men frågan är hur många som kommer imål i tid?
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 12:39Hej, när jag har synkat med Garmin försvinner tävlingskopplingen - dvs när man slår ihop loppet med den redan registrerade tävlingen - nån som vet hur man får tillbaka tävlingsstatusen för registreringen?
Hej, när jag har synkat med Garmin försvinner tävlingskopplingen - dvs när man slår ihop loppet med den redan registrerade tävlingen - nån som vet hur man får tillbaka tävlingsstatusen för registreringen?