Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 20:20En extratävling finns nu också (H:) Du kan vinna en bok (se första inlägget)
se http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=322653
En extratävling finns nu också (H:) Du kan vinna en bok (se första inlägget)
se http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=322653
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 20:22Wow! Så kul.
Jag planerar att springa min tävling till helgen.
Wow! Så kul.
Jag planerar att springa min tävling till helgen.
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 18:23Min mamma ligger två efter en perfekt anpassad spurt (H:) Inte nog med att jag har fått ute henne på sin tredje mil. Hon spurtade också (V)
Min mamma ligger två efter en perfekt anpassad spurt (H:) Inte nog med att jag har fått ute henne på sin tredje mil. Hon spurtade också (V)
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 06:39Heja farmor 😀
Få se hur spurtduellen slutar i januari ... spännande!
Heja farmor 😀
Få se hur spurtduellen slutar i januari ... spännande!
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 08:06Tror tyvärr jag måste stå över denna månad med 🙁
Efter fyra veckors träningsuppehåll är det fortfarande ingen bättring med benhinnorna. Får bli att vänta lite till innan löpningen kan tas upp igen.
Tror tyvärr jag måste stå över denna månad med 🙁
Efter fyra veckors träningsuppehåll är det fortfarande ingen bättring med benhinnorna. Får bli att vänta lite till innan löpningen kan tas upp igen.
Quote from Lotta Lindström on 21 November 2008, 08:40Tråkigt Stefan. 🙁
Mina benhinnor verkar efter 7 veckor faktiskt ha gett med sig (nu är jag förkyld istället). 😀 Men jag vågar inte riskera någonting så även jag står över December också.
Tråkigt Stefan. 🙁
Mina benhinnor verkar efter 7 veckor faktiskt ha gett med sig (nu är jag förkyld istället). 😀 Men jag vågar inte riskera någonting så även jag står över December också.
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 09:04Trist, Stefan och Sara. Men ni får komma igen. Det är ju snart januari.
Trist, Stefan och Sara. Men ni får komma igen. Det är ju snart januari.
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 10:02Var hos naprapat som sa att det nog räcker med 2 - 3 veckors vila... börjar nu inse att jag får vila några veckor till. Men det får det väl vara värt bara man blir bra i benhinnorna igen. Försöker simma en del för att bli av med värsta abstinensbesvären.
Var hos naprapat som sa att det nog räcker med 2 - 3 veckors vila... börjar nu inse att jag får vila några veckor till. Men det får det väl vara värt bara man blir bra i benhinnorna igen. Försöker simma en del för att bli av med värsta abstinensbesvären.
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 13:56näpp, 2000 så har du en deal 😉
näpp, 2000 så har du en deal 😉
Quote from Urban Nilsson on 21 November 2008, 14:10Det brukar bli en del upphetsade diskusioner när jag komer med detta påstående men jag har flera gånger tränat bort mina benhinneinflammationer med fortsatt löpning (minskat till 60% av distansen bara). Det var ett tips jag fick av en fd elitlöpare och de
Det brukar bli en del upphetsade diskusioner när jag komer med detta påstående men jag har flera gånger tränat bort mina benhinneinflammationer med fortsatt löpning (minskat till 60% av distansen bara). Det var ett tips jag fick av en fd elitlöpare och de