Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 15:24Skönt att tanken med VU (för mig själv) fungerar, att komma ut trots kyla, snö och mörker komma ut. Hoppas att effekten blir att man börjar våren på en hög konditionsnivå.
Skönt att tanken med VU (för mig själv) fungerar, att komma ut trots kyla, snö och mörker komma ut. Hoppas att effekten blir att man börjar våren på en hög konditionsnivå.
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 15:29Efter tre veckors uppehåll p.g.a. benhinnor då jag ägnat mig åt promenader och en del spinning tog jag mig i dag an VU-milen. Det kändes skönt och jag fick anledning att uppleva miljön runt Nydalasjön i Umeå på ett nytt sätt - i promenadtempo. Inget ont s
Efter tre veckors uppehåll p.g.a. benhinnor då jag ägnat mig åt promenader och en del spinning tog jag mig i dag an VU-milen. Det kändes skönt och jag fick anledning att uppleva miljön runt Nydalasjön i Umeå på ett nytt sätt - i promenadtempo. Inget ont s
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 16:25Stort Grattis, Pia! (V)
Tufft väder i hela vårt land nu - kämpa på!
Stort Grattis, Pia! (V)
Tufft väder i hela vårt land nu - kämpa på!
Quote from Olof Robertson on 6 December 2008, 16:27Härligt jobbat alla! 🙂 Jag hade aldrig kommit ut på min mil i onsdags om det inte varit för utmaningen. Då hade jag stannat vid 6 km, garanterat. Men jag kämpade igenom det, hade ju VU att tänka på! VU-VU-VU-VU jag klara VU-VU-VU... 🙂
Härligt jobbat alla! 🙂 Jag hade aldrig kommit ut på min mil i onsdags om det inte varit för utmaningen. Då hade jag stannat vid 6 km, garanterat. Men jag kämpade igenom det, hade ju VU att tänka på! VU-VU-VU-VU jag klara VU-VU-VU... 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 16:46Grupptrycket kan användas till positiva saker också. Vi fick till och med ut Markus 😉
Grupptrycket kan användas till positiva saker också. Vi fick till och med ut Markus 😉
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 16:52Åh vad smart man är ... NOT!
Dansade halva natten i ett par alldeles för höga klackar så nu har jag vattenblåsor på tre tår på varje fot.
Hoppas på att smärtan släpper idag och att det ändå går att springa min mil i morgon som planerat.
Åh vad smart man är ... NOT!
Dansade halva natten i ett par alldeles för höga klackar så nu har jag vattenblåsor på tre tår på varje fot.
Hoppas på att smärtan släpper idag och att det ändå går att springa min mil i morgon som planerat.
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 16:53Compeed fungerar på blåsor
Compeed fungerar på blåsor
Quote from Linn Bäärnhielm on 6 December 2008, 17:21Nu har även jag tagit mig runt på min runda.
Sänkt min tid med över 4 min sedan November. 🙂
Det beror nog på att jag tänkte att ni alla stog vid sidan av mitt lopp och hejade på mig när det kändes som jobbigast.
Det hjälpt fram mig till min fina tid.
Ot
Nu har även jag tagit mig runt på min runda.
Sänkt min tid med över 4 min sedan November. 🙂
Det beror nog på att jag tänkte att ni alla stog vid sidan av mitt lopp och hejade på mig när det kändes som jobbigast.
Det hjälpt fram mig till min fina tid.
Ot
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 17:25Gratis till tiden!
Gratis till tiden!
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 18:27Tack som tusan för det här initiativet Lars!
Jag var usel på att hitta motivationen till att löpträna annat än under bekväm vår/sommar tidigare. Så för första gången på länge vågade jag mig ut i december (en av de få gånger jag minns en träningsaktivitet
Tack som tusan för det här initiativet Lars!
Jag var usel på att hitta motivationen till att löpträna annat än under bekväm vår/sommar tidigare. Så för första gången på länge vågade jag mig ut i december (en av de få gånger jag minns en träningsaktivitet