Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Skönt att tanken med VU (för mig själv) fungerar, att komma ut trots kyla, snö och mörker komma ut. Hoppas att effekten blir att man börjar våren på en hög konditionsnivå.

Efter tre veckors uppehåll p.g.a. benhinnor då jag ägnat mig åt promenader och en del spinning tog jag mig i dag an VU-milen. Det kändes skönt och jag fick anledning att uppleva miljön runt Nydalasjön i Umeå på ett nytt sätt - i promenadtempo. Inget ont s

Stort Grattis, Pia! (V)

Tufft väder i hela vårt land nu - kämpa på!

Härligt jobbat alla! 🙂 Jag hade aldrig kommit ut på min mil i onsdags om det inte varit för utmaningen. Då hade jag stannat vid 6 km, garanterat. Men jag kämpade igenom det, hade ju VU att tänka på! VU-VU-VU-VU jag klara VU-VU-VU... 🙂

Grupptrycket kan användas till positiva saker också. Vi fick till och med ut Markus 😉

Åh vad smart man är ... NOT!
Dansade halva natten i ett par alldeles för höga klackar så nu har jag vattenblåsor på tre tår på varje fot.
Hoppas på att smärtan släpper idag och att det ändå går att springa min mil i morgon som planerat.

Compeed fungerar på blåsor

Nu har även jag tagit mig runt på min runda.
Sänkt min tid med över 4 min sedan November. 🙂
Det beror nog på att jag tänkte att ni alla stog vid sidan av mitt lopp och hejade på mig när det kändes som jobbigast.
Det hjälpt fram mig till min fina tid.
Ot

Gratis till tiden!

Tack som tusan för det här initiativet Lars!
Jag var usel på att hitta motivationen till att löpträna annat än under bekväm vår/sommar tidigare. Så för första gången på länge vågade jag mig ut i december (en av de få gånger jag minns en träningsaktivitet