Quote from Guest on 9 September 2008, 09:06Vinterutmaningen Januari
En mil i ditt favoritspår! (t+)
Perfekt starttid! (H:)
Gott om plats! 😉
Du slipper att hämta nummerlapp! (H)Kan det bli bättre?
Den första lördagen i månaden tävlar man. Var och en springer där dom brukar, men att man skapar
Vinterutmaningen Januari
En mil i ditt favoritspår! (t+)
Perfekt starttid! (H:)
Gott om plats! 😉
Du slipper att hämta nummerlapp! (H)
Kan det bli bättre?
Den första lördagen i månaden tävlar man. Var och en springer där dom brukar, men att man skapar
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 09:16Deltävling 4
Startar i http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=289952
men alla är välkomna att hoppa på (L)
Deltävling 4
Startar i http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=289952
men alla är välkomna att hoppa på (L)
Quote from Magnus Gelang on 11 September 2008, 21:43Är Januari den sista du lagt in? Om du lagt i fler (februari och framåt) så hittar inte jag dem,,,om de finns så kan du väl länka åt mig är du snäll.
Är Januari den sista du lagt in? Om du lagt i fler (februari och framåt) så hittar inte jag dem,,,om de finns så kan du väl länka åt mig är du snäll.
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 22:17Frebruari och mars finns nu också med.
Frebruari och mars finns nu också med.
Quote from Magnus Gelang on 11 September 2008, 22:37Japp, hittade dem, tack 🙂
Japp, hittade dem, tack 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 09:55Detta kan väl vara en återkommande "tävling" tills vidare, ser egentligen inget skäl att sluta i mars 2009, även om syftet åtminstone inledningsvis var att få deltagarna att hålla igång över vintern.
Detta kan väl vara en återkommande "tävling" tills vidare, ser egentligen inget skäl att sluta i mars 2009, även om syftet åtminstone inledningsvis var att få deltagarna att hålla igång över vintern.
Quote from Lotta Lindström on 12 September 2008, 09:56Fast då får den nog byta namn väl? Det känns ju lite dumt att springa "Vinterutmaningen" när det är som varmast i augusti 🙂 Men jag tänkte faktiskt detsamma.
Fast då får den nog byta namn väl? Det känns ju lite dumt att springa "Vinterutmaningen" när det är som varmast i augusti 🙂 Men jag tänkte faktiskt detsamma.
Quote from mårten jansson on 12 September 2008, 13:31Det skulle ju vara jätteroligt om man kunde mäta sig själv på ett bra sätt sen. Då har man ju sprungit samma mil varje månad, så det skulle vara kul om den fortsatte och man kunde se hur mkt bättre man blev senare också 🙂
Det skulle ju vara jätteroligt om man kunde mäta sig själv på ett bra sätt sen. Då har man ju sprungit samma mil varje månad, så det skulle vara kul om den fortsatte och man kunde se hur mkt bättre man blev senare också 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 15:00Kräver folket att den fortsätter, så gör den det (H)
Kräver folket att den fortsätter, så gör den det (H)
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 23:03Kommer du springa iår eller nästa år?
Kommer du springa iår eller nästa år?