Quote from Magnus Gelang on 4 January 2009, 11:40Tack. Då kör jag nog strumbyxor under byxorna och så kör jag kortärmad tröja, min stickade polotröja och så jacka. Mössa såklart och vantar 🙂
Tack. Då kör jag nog strumbyxor under byxorna och så kör jag kortärmad tröja, min stickade polotröja och så jacka. Mössa såklart och vantar 🙂
Quote from mårten jansson on 4 January 2009, 11:44Det är väl konstigt att det aldrig blir någon vinterutmaning för mig! Vaknade i morse med lite lite ont i halsen...
Det är väl konstigt att det aldrig blir någon vinterutmaning för mig! Vaknade i morse med lite lite ont i halsen...
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 11:44Det blir nog jättebra, Bullen!
Det blir nog jättebra, Bullen!
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 11:21:@ Feber och ont i kroppen. Och jag som hade tänkt ut det så bra att jag skulle hinna klämma in VU Januari ikväll efter jobbet och regga precis före kl 21. Men så blir det när man tidsoptimerar för mycket. Får trösta mig med att jag var frisk förra veckan
:@ Feber och ont i kroppen. Och jag som hade tänkt ut det så bra att jag skulle hinna klämma in VU Januari ikväll efter jobbet och regga precis före kl 21. Men så blir det när man tidsoptimerar för mycket. Får trösta mig med att jag var frisk förra veckan