Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vad är det för fel på motorvägen? Den är ju rak och fin och väl upplyst 😉

Idag har jag fuskat i vinterutmaningen. Jag drog i.o.f.s. iväg ambitiöst med dubbarna på men halkade ändå runt på isfläckar så jag tänkte att det här blir nog både riskfyllt och långsamt. Jag joggade istället ned till gymmet och gjorde mina 10 km på löpba

Nu har jag bitit i det sura äpplet och noterat DNS för mig. Har hostat hela natten och jag inser att jag inte kommer att kunna genomföra den här gången. Trist!!!! 🙁

Blir nog ingen tid i januari för mig. Jag är en dålig människa. Jag vägrar ge mig ut & kuta/promenera i 20 graders kyla. Men vi får väl se hur det ser ut imorrn, blir det varmare så klär jag på mig och ger mig ut! 😉

@Fia
Trist, men förståndigt!

Fia-Lotta: Äsch. Aldrig kul att få ställa in.

Lill-Sniff: Jag promenerade en timme i går i -15. Det fungerar helt klart. Ut med dig bara och marschera! 🙂

Nej, jag sitter här och plutar med underläppen och är så avundsjuk på er andra som kan springa. 🙁

Ingmarie: Vad hade du på dig då? Jag ska ju försöka ta min mil imorgon och vid kl 10 imorse hade vi minus 16, nu är det ca minus 10.
Jag har inga träningskläder utan promenerar ju alltid i ett par sköna jeans. Kan man ha strumpbyxor (ribbstickade) under?

....samma temp här i Månkarbo...-16.4 grader C....kört 7,8 å 9 km nu i januari....men väntar nog nån dag innan det blir mildags....kör kilometrarna som streak istället så får vi se hur det hela avlöper......//Kjell.

Visst kan du det, Bullen. Uppriktigt sagt minns jag inte om jag hade fleecetröja på mig eller inte i går, men jag hade vanliga kläder, inte träningskläder. Enligt följande:

Långbyxor, täckbyxor, långärmad tröja, varm dunjacka, mössa med Manchester United