Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 09:52Att 7/15 just nu slagit PB mitt i vintern. Det är tvärt emot all logik om uppbyggnad.
Vad beror detta på?
Att 7/15 just nu slagit PB mitt i vintern. Det är tvärt emot all logik om uppbyggnad.
Vad beror detta på?
Quote from Fredrik Borgström on 2 January 2009, 10:12Jag tänker också göra min mil idag. Har haft lite problem med min fot och blivit rådd att undvika löpning ett antal veckor. GÅ klarar jag däremot utan problem, så jag tänkte dra iväg med stavarna för att få upp tempot lite. Att inte delta, är dock uteslu
Jag tänker också göra min mil idag. Har haft lite problem med min fot och blivit rådd att undvika löpning ett antal veckor. GÅ klarar jag däremot utan problem, så jag tänkte dra iväg med stavarna för att få upp tempot lite. Att inte delta, är dock uteslu
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 10:43Strålande inställning
Strålande inställning
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 10:46...så kan jag hoppa nu eller ska jag vänta till oktober?
"Den startar i Oktober och slutar första lördagen i April, återkommer inför nästa vinter igen!"
...så kan jag hoppa nu eller ska jag vänta till oktober?
"Den startar i Oktober och slutar första lördagen i April, återkommer inför nästa vinter igen!"
Quote from Lotta Lindström on 3 January 2009, 11:08Det är bara att hoppa på när du känner för det. Det är ju ingen egentlig tävling (förutom mot sig själv möjligen) utan mest en morot för att hålla igång.
Det är bara att hoppa på när du känner för det. Det är ju ingen egentlig tävling (förutom mot sig själv möjligen) utan mest en morot för att hålla igång.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 13:24Snart dags för min start. -5 grader och ca 4 cm nysnö här i Västerås. Blir nog lite svårt att komma under timmen men ska göra ett försök.
Snart dags för min start. -5 grader och ca 4 cm nysnö här i Västerås. Blir nog lite svårt att komma under timmen men ska göra ett försök.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 13:44Kör hårt, Krister!
Kör hårt, Krister!
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 13:46Kom precis in. Hade aldrig nån chans på mitt PB på 50:40 från i höstas, ultrapasset från i söndags sitter i benen än. Tog det så lugnt idag att jag riskerade började frysa. Sorgliga 56 minuter blev det.
En halv cm nysnö i huvudstaden, jag hade med mina Sl
Kom precis in. Hade aldrig nån chans på mitt PB på 50:40 från i höstas, ultrapasset från i söndags sitter i benen än. Tog det så lugnt idag att jag riskerade började frysa. Sorgliga 56 minuter blev det.
En halv cm nysnö i huvudstaden, jag hade med mina Sl
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 15:15@Sarah-Ida
Bara att hänga på när det passar dig. På måndag kl 21 stängs målet för Januari deltävlingen, sen kommer Februari. Så häng på!
@Sarah-Ida
Bara att hänga på när det passar dig. På måndag kl 21 stängs målet för Januari deltävlingen, sen kommer Februari. Så häng på!
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 16:18Kul! Jag kom just hem, men jag sprang vilse så jag får höfta efter bästa förmåga med sunt förnuft och träningsrundors-verktyget =) Dock ska det hela justeras lite till nästa månad för jag springer inte gärna på motorvägen igen... Tack för infon!
Kul! Jag kom just hem, men jag sprang vilse så jag får höfta efter bästa förmåga med sunt förnuft och träningsrundors-verktyget =) Dock ska det hela justeras lite till nästa månad för jag springer inte gärna på motorvägen igen... Tack för infon!